Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Gaat hem niet worden jongens. Helaas...
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Naar ik begrijp gaat het zwaartepunt van de sneeuwval liggen in Limburg en omgeving.
Ik kan me wel voorstellen dat John daar dan niet zo'n zin in heeft.
Ik kan me wel voorstellen dat John daar dan niet zo'n zin in heeft.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Lekker dagje om thuis de kachel lekker op te stoken, helaas.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Hier is het al wit 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Weet ik...
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Hier is het ook al wit en glad! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Vrij uniek voor een zaterdagochtend:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Belangrijkste vraag, gaat het nu nog door en wie komt er?
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
+1pappaleo schreef:Hier is het al wit
Hoe hangt de vlag erbij, Leo ?
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het wel mee zou vallen. Hier in het westen gewoon nat en een beetje sneeuw vanaf pakweg Rhenen.
Over het algemeen valt het wel mee als ze intensief waarschuwen, denk aan de laatste herfststorm, kwam ook niet boven de 8bft uit.
Als het hier al wit is en bij Utrecht de boel dicht zit, denk ik dat het verstandig is om af te haken. Vanwege de lopende afspraken beslis ik hier gelijk nog voor 3 anderen, die ik hun plezier natuurlijk niet wil ontzeggen.
Aan de andere kant zullen er nog wel wat afzeggingen komen en dan wordt het groepje wel heel erg klein, waardoor het nut van de reis ook steeds kleiner wordt.
Loek, Ray en Dré, wat vinden jullie?
Over het algemeen valt het wel mee als ze intensief waarschuwen, denk aan de laatste herfststorm, kwam ook niet boven de 8bft uit.
Als het hier al wit is en bij Utrecht de boel dicht zit, denk ik dat het verstandig is om af te haken. Vanwege de lopende afspraken beslis ik hier gelijk nog voor 3 anderen, die ik hun plezier natuurlijk niet wil ontzeggen.
Aan de andere kant zullen er nog wel wat afzeggingen komen en dan wordt het groepje wel heel erg klein, waardoor het nut van de reis ook steeds kleiner wordt.
Loek, Ray en Dré, wat vinden jullie?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Het is jammer,maar ik denk dat je het niet moet doen.
Buiten de veiligheid,zit je ook nog met een enorm langere reistijd en wat gaat er vanmiddag gebeuren.......
Buiten de veiligheid,zit je ook nog met een enorm langere reistijd en wat gaat er vanmiddag gebeuren.......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Als ik de buienradar zo zie, gaat het nog wel even door met sneeuwen. Zeker tot 17:00
En als ik live filekaartje zo zie is het wachten tot het bij Utrecht ook dicht zit vanwege ongevallen:
http://www.anwb.nl/verkeer?MinX=3.8&Min ... 3333333336
En als ik live filekaartje zo zie is het wachten tot het bij Utrecht ook dicht zit vanwege ongevallen:
http://www.anwb.nl/verkeer?MinX=3.8&Min ... 3333333336
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Inderdaad beter om niet te gaan. Locaal rijden is goed te doen. Ik ga weer lekker mijn bed in. Jammer voor de inspanning van John. Volgende keer meer geluk! Goed weekend en een mooie jaarwisseling alvast.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Terug naar bed? 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik weet het niet, had ook niet verwacht dat er nu al sneeuw zou liggen hier in de stad.
Persoonlijk hou ik wel van een avontuur, maar wil mijn wil niet doordrammen...
Persoonlijk hou ik wel van een avontuur, maar wil mijn wil niet doordrammen...
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Loek slaapt al weer! 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Inderdaad Dre.En daarna het huis reorganiseren van het familiefestijn van gisteren.....
Laatst gewijzigd door cool op za 27 dec 2014, 8:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
En John verslaapt zich.........dre schreef:Loek slaapt al weer!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Edit: Dubbel post
Laatst gewijzigd door cool op za 27 dec 2014, 8:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik ook hoor, maar nog een paar afzeggingen en we hebben alleen de Orfeo's van John. De spoeling wordt dan wel dun...ray5150 schreef:Persoonlijk hou ik wel van een avontuur, maar wil mijn wil niet doordrammen...
