En is ook wel zo veilig. Geen brandgevaar. Alhoewel...... die dikke SMPSen van jou kunnen ook flink wat energie kunnen leveren........CarloPJB schreef:Misschien komt er dan nog geluid uit in 2014 en kan ik met dikke roffel hier oud en nieuw vieren..... Dreunt het niet van het vuurwerk dan is het wel van de corner woofers
6 kanaals UcD met DLCP. Foto`s en vragen.
Moderator: Beheerdersteam
- Hans Nootdorp
Re: 6 kanaals UcD met DLCP. Foto`s en vragen.
Waarom kan ik niet gewoon een paar draden in een kroonsteen stoppen , voedingen zitten toch door de dubbele bodem.....maar nee hoor ...ik moet er weer een mooi kabelboompje van maken 
Heel wat soldeer, ty-raps en krimpfolie verder ga ik maar eens 'n tukkie doen.
ds23man schreef:Waarom zo moeilijk doen, gewoon pin 2 J16 pakken, die aansluiting is vrij als je dlcp smps gebruikt en de kabel is al bij de dlcp geleverd.
Ben nu zover dat ik bij bovenstaande ben aangekomen.
Klopt het dat ik pin 2 J16 dan koppel aan pin 1 J5 vd SMPS1200A700 en SMPS400A18/400?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ook jij gaat door voor de koelkast!CarloPJB schreef:ds23man schreef:Waarom zo moeilijk doen, gewoon pin 2 J16 pakken, die aansluiting is vrij als je dlcp smps gebruikt en de kabel is al bij de dlcp geleverd.
Klopt het dat ik pin 2 J16 dan koppel aan pin 1 J5 vd SMPS1200A700 en SMPS400A18/400?
ds23man schreef:Ook jij gaat door voor de koelkast!CarloPJB schreef:ds23man schreef:Waarom zo moeilijk doen, gewoon pin 2 J16 pakken, die aansluiting is vrij als je dlcp smps gebruikt en de kabel is al bij de dlcp geleverd.
Volgende vraag dan maar , voor de magnetron ,
SMPS 400A180/400 J5 pin 2 ...input ... amplifier stand-by komt dan van DLCP J16 pin 2 ( amplifier stand-by ) Moet die vorige dan niet op J16 pin 1 ( Supply stand-by )
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Nee, je amp on/off wordt door de DLCP gedaan ( J1 pin 7, J10-15 pin 3).
ds23man schreef:Nee, je amp on/off wordt door de DLCP gedaan ( J1 pin 7, J10-15 pin 3).
- Hans Nootdorp
Geeft niets Carlo; ik heb hem ook niet gewonnen. We liggen dus samen nek-aan-nek.ds23man schreef:Dus geen magnetron!![]()
ds23man mag wel provisie van Hype gaan vragen (ik bedoel: drinkgeld...
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op wo 24 dec 2014, 0:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgende vraag.
SMPS 400A180/400 ... J3 pin5 .... auto amplifier enable .... Klopt het dat die niet gebruikt / aangesloten wordt ???
SMPS 400A180/400 ... J3 pin5 .... auto amplifier enable .... Klopt het dat die niet gebruikt / aangesloten wordt ???
- Hans Nootdorp
Klopt Carlo. Met een DLCP worden de UCD's niet door SMPS aan/uit geschakeld, maar door de DLCP.
Dus zoals ds23man schreef:
Waarschijnlijk ga je J10 tm J15 gebruiken om je UCD's aan te sluiten. Dan kun je meteen pin3 meenemen. J1 zou weer een andere (niet-meegeleverde) connector vergen.
Waarschijnlijk ga je J10 tm J15 gebruiken om je UCD's aan te sluiten. Dan kun je meteen pin3 meenemen. J1 zou weer een andere (niet-meegeleverde) connector vergen.
Ik ga inderdaad J10 tm J15 gebruiken mbv de DLCP/UCD kabels .Hans Nootdorp schreef:Klopt Carlo. Met een DLCP worden de UCD's niet door SMPS aan/uit geschakeld, maar door de DLCP.
Hans Nootdorp schreef:Geeft niets Carlo; ik heb hem ook niet gewonnen. We liggen dus samen nek-aan-nek.ds23man schreef:Dus geen magnetron!![]()
ds23man mag wel provisie van Hype gaan vragen (ik bedoel: drinkgeld...). Zonder hem zouden er heel wat DLCP's verkeerd worden aangesloten....
Ds23man heeft zeer zeker een of meerdere lekkere biertjes verdient , die gaan er ook komen
- Hans Nootdorp
Misschien wordt het zo langzamerhand tijd voor een DLCP-zelfbouw-BQQdag...CarloPJB schreef:Hans Nootdorp schreef:Geeft niets Carlo; ik heb hem ook niet gewonnen. We liggen dus samen nek-aan-nek.ds23man schreef:Dus geen magnetron!![]()
ds23man mag wel provisie van Hype gaan vragen (ik bedoel: drinkgeld...). Zonder hem zouden er heel wat DLCP's verkeerd worden aangesloten....
Ds23man heeft zeer zeker een of meerdere lekkere biertjes verdient , die gaan er ook komen
Ik zat nog even wat terug te lezen.
Bevestiging van de SMPS aan/in de behuizing
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 2#p1730792
En dan verkopen ze via de webshop daar toch alleen maar kunststof spacers voor.

Op het verkeerde been zetten, noemen we dat.
Bevestiging van de SMPS aan/in de behuizing
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 2#p1730792
En dan verkopen ze via de webshop daar toch alleen maar kunststof spacers voor.
Op het verkeerde been zetten, noemen we dat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Niet helemaal, de smps400 en de ucd32mp serie worden niet via een afstandbus aan de kast geaard en moet je deze plastic afstandsbussen los mee bestellen. De DLCP, en alle andere smpsen zijn wel voorzien van afstandsbussen waarvan minimaal 1 via de kast aard en zitten er standaard bij.
De SMPS 400 moet toch op een van de vier bevestigingspunten aan aarde?!ds23man schreef:Niet helemaal, de smps400 en de ucd32mp serie worden niet via een afstandbus aan de kast geaard en moet je deze plastic afstandsbussen los mee bestellen. De DLCP, en alle andere smpsen zijn wel voorzien van afstandsbussen waarvan minimaal 1 via de kast aard en zitten er standaard bij.
Is meer bedoeld als aanvulling ....let op 3 stuks geïsoleerd en 1 aan massa.
Laatst gewijzigd door CarloPJB op wo 24 dec 2014, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Als alles meezit verwacht ik er vandaag geluid uit te krijgen.
Ben nu bezig de SMPS 400's aan te sluiten op de UcD's.
Dan nog het stand-by verhaal.
Voedingen zijn allemaal aangesloten.
Wat kabeltjes maken voor de speaker aansluitingen naar de speakon connectors
Frezen van voor en achterpaneel gaat begin volgend jaar gebeuren
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Dus toch, lekker verstopt in de tekst. Dan mogen ze dat ding wel standaard met bussen leveren, net als de Smps600......hannesie schreef:Daar istiedan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
CarloPJB schreef:Als alles meezit verwacht ik er vandaag geluid uit te krijgen.