The Watershow 2015
Moderator: Beheerdersteam
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
The Watershow 2015
The Watershow 2015
Met de vorige luisterdagen hadden we als hoofdlijn het fenomeen Transmissielijn (TL, ML-TL, TQWT, ML-TQWT, Hoorn)
Dit is nu niet meer aan de orde, we gaan gewoon een dag lekker luisteren, kletsen etc.
We demonstreren een aantal bekende ontwerpen en een aantal nieuwe.
Speakers die zoal voorbij zullen komen
Dax²
MissionT (LBVS clone).
Wavecor Needle
Parure MKII (Voormalig Clear Sound ontwerp met een re-desing en driver upgrade)
CSS Twin
Wavecor Minimonitor
Wavemon 182
Sydwei
Audax OneSeventy ML-TL (HM170Z18 + Morel CAT-308)
Op apparatuur gebied komt er ook een en ander;
Oenez Preamp
Oenez Powerstation
ClearSound Mosfet PowerAmp
Verder nodigen we iedereen uit om evt ook hun eigen bouwsels te laten zien en horen
Er zijn deze keer 4 luisterruimtes, 2 grote voor de grote systemen en 2 kleinere voor de kleine systemen waarvan er zich 1 leent voor de hele kleine systemen
Datum: 28 Februari 2015
Tijd: 9.30 tot ...who knows
Locatie:
Annage Skûtsjesilen
Reidtûgel 5
9264 TS Earnewâld (Friesland)
website: Annage Skûtsjesilen
Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.
We hebben de beschikking over een aantal ruimtes, of we alle ruimtes gaan gebruiken hangt af van aantal deelnemers.
Alle voorzieningen zijn aanwezig, zo ook de verzorging van de innerlijke mens.
Als er mensen zijn die graag een meting van hun speakers willen kunnen we dit verzorgen, evt is er meet apparatuur aanwezig (DAAS en/of CLIO).
Rudy
Met de vorige luisterdagen hadden we als hoofdlijn het fenomeen Transmissielijn (TL, ML-TL, TQWT, ML-TQWT, Hoorn)
Dit is nu niet meer aan de orde, we gaan gewoon een dag lekker luisteren, kletsen etc.
We demonstreren een aantal bekende ontwerpen en een aantal nieuwe.
Speakers die zoal voorbij zullen komen
Dax²
MissionT (LBVS clone).
Wavecor Needle
Parure MKII (Voormalig Clear Sound ontwerp met een re-desing en driver upgrade)
CSS Twin
Wavecor Minimonitor
Wavemon 182
Sydwei
Audax OneSeventy ML-TL (HM170Z18 + Morel CAT-308)
Op apparatuur gebied komt er ook een en ander;
Oenez Preamp
Oenez Powerstation
ClearSound Mosfet PowerAmp
Verder nodigen we iedereen uit om evt ook hun eigen bouwsels te laten zien en horen
Er zijn deze keer 4 luisterruimtes, 2 grote voor de grote systemen en 2 kleinere voor de kleine systemen waarvan er zich 1 leent voor de hele kleine systemen
Datum: 28 Februari 2015
Tijd: 9.30 tot ...who knows
Locatie:
Annage Skûtsjesilen
Reidtûgel 5
9264 TS Earnewâld (Friesland)
website: Annage Skûtsjesilen
Parkeren kan op het parkeerterrein van de haven die links aan het begin van de inrit naar Annage ligt. Degene die spullen heeft kan met de auto tot aan het gebouw en daar uitladen, daarna wel graag de auto naar het parkeerterrein ivm de beperkte ruimte.
We hebben de beschikking over een aantal ruimtes, of we alle ruimtes gaan gebruiken hangt af van aantal deelnemers.
Alle voorzieningen zijn aanwezig, zo ook de verzorging van de innerlijke mens.
Als er mensen zijn die graag een meting van hun speakers willen kunnen we dit verzorgen, evt is er meet apparatuur aanwezig (DAAS en/of CLIO).
Rudy
Laatst gewijzigd door RumoH op ma 22 dec 2014, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: The Watershow 2015
Alvast een preview van een aantal ontwerpen die langskomen
CSS Twin
De Sydwei
Parure MKII
Audax TL (foto overgenomen van Beetsterzwaag)
Project Carbon/Magnesium
HiVi M1
Demo Maranzt CD5004 met Oenez modificatie Verwaarde gescheiden voeding Hier missen nog 2 essentiële onderdelen die in de D-sub's horen te zitten.....discreet opgebouwde uitgangen
CSS Twin
De Sydwei
Parure MKII
Audax TL (foto overgenomen van Beetsterzwaag)
Project Carbon/Magnesium
HiVi M1
Demo Maranzt CD5004 met Oenez modificatie Verwaarde gescheiden voeding Hier missen nog 2 essentiële onderdelen die in de D-sub's horen te zitten.....discreet opgebouwde uitgangen
Laatst gewijzigd door RumoH op wo 18 feb 2015, 15:12, 6 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: The Watershow 2015
De vorige keer was erg leuk! Neem je nog iets mee op versterkergebied? Of ligt dat stil?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: The Watershow 2015
Hopelijk laat mijn agenda het toe om even te komen. Ben heel benieuwd naar die versterker en naar de Parure.
Re: The Watershow 2015
Ik kom je gewoon halenLeeuwarden schreef:Hopelijk laat mijn agenda het toe om even te komen. Ben heel benieuwd naar die versterker en naar de Parure.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: The Watershow 2015
Inderdaad, je zou maar een mep tegen je hasses krijgen met die twee swingende bloemkolen!Leeuwarden schreef:Levensgevaarlijk!FR_Aad schreef:Ik kom je gewoon halen
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: The Watershow 2015
Bijna, maar ik denk dat er iets anders bedoeld wordt, iets met op het matje en drie jaar in een verdomhoekje ...ds23man schreef:Inderdaad, je zou maar een mep tegen je hasses krijgen met die twee swingende bloemkolen!Leeuwarden schreef:Levensgevaarlijk!FR_Aad schreef:Ik kom je gewoon halen![]()
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: The Watershow 2015
Nou, dicht achter....FR_Aad schreef:Is trouwens wel dicht achter Hengelo
Zit toch nog zo'n 160km tussen.
Laatst gewijzigd door pappaleo op do 25 dec 2014, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: The Watershow 2015
Ik hoef niet te lopen want ik heb geen Larods23man schreef:Dat moet je in twee weken prima kunnen lopen......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: The Watershow 2015
Was jij niet degene die momenteel op de benenwagen is aangewezen?dre schreef:
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: The Watershow 2015
Hij rijdt in die Duitse Degelijkheid, en moet nu noodgedwongen met zo'n Italiaanse faal mee.ds23man schreef:Was jij niet degene die momenteel op de benenwagen is aangewezen?dre schreef:
Re: The Watershow 2015
Ik denk dat ik deze keer voorbij laat gaan.
Gisteren Hengelo en volgende maand Alphen en ik heb de komende weken ook nog wat andere dingen lopen.
Gisteren Hengelo en volgende maand Alphen en ik heb de komende weken ook nog wat andere dingen lopen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
