net kabel

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: net kabel

Bericht door ray5150 »

Prachtig !

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: net kabel

Bericht door sander1238 »

AatV schreef:
Als ik al die teksten op de verschillende websites zo zie 'denk ik wel eens aan de wijze van adverteren zoals door vooroorlogse tekstschrijvers werd uitgeoefend.
Heb zelf iets in die richting geprobeerd:

Is dit U ook overkomen? Dat het geluid van uw hifi installatie niet was wat de verkoper beloofde?
Dat uw oren pijn deden bij de magistrale klanken van Van Beethoven’s negende symphonie?
Dat de bassen in Mahlers vijfde slechts een slechte herinnering zijn aan wat U ooit ervaarde
in het Concertgebouw?
Dat de hemelse klanken van de sopraan in de opera’s van Rossini u slechts marginaal deden ervaren
Wat u ooit hoorde tijdens een opvoering?

Velen hebben deze ervaringen met de huidige afspeelapparatuur. Velen hebben naarstig gezocht naar oplossingen voor
dit aurale probleem en allen zijn tot nu toe teleurgesteld in de beloofde oplossingen.
Juist voor deze zoekers naar de auditieve waarheid en juist voor deze pioniers op de weg naar de
weergave van de werkelijkheid is er nu een oplossing voor dit probleem!
Welke oplossing zult u vragen, teleurgesteld als u bent in alles wat tot nu toe door respectabele verkopers aangeboden wordt?

Het antwoord moge duidelijk zijn : De Patentzalf op uierbasis van professor Knijp!
Na het toepassen van de Knijpkuur op uw installatie zult als nooit tevoren genieten van uw hifi installatie. De artiesten
staan als het ware in uw eigen huiskamer, zonder gehoest van het publiek, genietend van het comfort in uw eigen omgeving.
Met de zalf van professor Knijp is het geluid in uw eigen huiskamer beter en prettiger dan in een concertzaal.
U zult natuurlijk vragen hoe u dit wondermiddel kunt bekomen en of de prijs niet uitzonderlijk hoog is.
Voor het genot dat u van de Patentzalf zult ondervinden is de prijs verwonderlijk laag en ook wordt deze zalf vanaf heden door elke
zichzelf respecterende hifiverkoper aangeboden, Een uitgebreide gebruiksaanwijzing is gratis in alle leveringen begrepen.

Dus talmt niet langer en schaf professor Knijp’s Patentzalf nu aan! Wij bevelen deze zalf aan voor elke hifi installatie!


groet,
Aat
ik zou het zo bestellen =D> =D> =D>
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: net kabel

Bericht door ds23man »

:rofl: :rofl:

Gelukkig kan je het ook in grootverpakking krijgen bij de goed gesorteerde dierenhandel:
uier.jpg
uier.jpg (10.34 KiB) 1119 keer bekeken
Gebruikersavatar
simsalabim
Berichten: 388
Lid geworden op: do 30 dec 2010, 12:39
Locatie: Hillegom

Re: net kabel

Bericht door simsalabim »

Schitterend geschreven Aat!

Wat het mooie is aan de ZBA ers in dit draadje is dat het enige wat 'ons' weerhoudt om jakkiebah rijk te woorden is ons geweten.... :goeie:

Maar niemand kan zo goed :lucht: verkopen als jij hoor Aat :lagge:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

Neu, vacuüm in flessen aan de man brengen gaat hem ook goed af. Maar daar wordt ie niet rijk van :twisted:

Mijn opa zei het al: Niemand vergaart veel geld op een nette manier.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: net kabel

Bericht door ray5150 »

Of, zoals mijn moeder vaak zei : wie niet steelt of erft, moet werken tot hij sterft.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door Muug »

Kijk eens aan wat we allemaal op 't net vinden..
Bijlagen
French-baby[1].jpg
French-baby[1].jpg (29.61 KiB) 1068 keer bekeken
1hifi_1954_00.preview[1].jpg
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door pappaleo »

:rofl: :rofl:

Dat tafeltje met muziek in de keuken!
Geweldig!!
Een topper in die prachtige jaren 50 stijl reclame.
:rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: net kabel

Bericht door Walt »

Ik ga zo mijn bybees insmeren met uierzalf, ik kan me wel voorstellen dat dit laagje een gunstige extra barrière vormt voor de gure elektronen uit de lucht versus de gestroomlijnde elektronen in de bybee.

Groetjes Walter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: net kabel

Bericht door ds23man »

Wel de uierzalf eerst op kamertemperatuur laten komen!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

Geef toe, Bybees zien er wel een beetje uit als spenen maar om ze dan ook te gaan melken :shock:

Daar zit een Spekkopers spotje in :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door hannesie »

Mogelijk komen er meer verklaringen over bijzondere effecten met kabels e.d. :rofl:

Maar hier lijkt het op het serieuzere werk.
http://tweakers.net/nieuws/100386/onder ... -21&u=1800
Maar er verdwijnt ook zomaar wat. :shock:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

hannesie schreef:
Mogelijk komen er meer verklaringen over bijzondere effecten met kabels e.d. :rofl:

Maar hier lijkt het op het serieuzere werk.
http://tweakers.net/nieuws/100386/onder ... -21&u=1800
Maar er verdwijnt ook zomaar wat. :shock:
Zeggen ze hier wat over off-topic :roll: Het geneuzel gaat daar hoofdzakelijk over of je nou met Kelvin, Celcius of Fahrenheit van doen hebt i.p.v. supergeleiding.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: net kabel

Bericht door hannesie »

De reacties onder het artikel inderdaad.
Maar dat soort opmerkingen snap ik dan wel weer waar het over gaat, en dat met de supergeleiding net wat minder. :D
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: net kabel

Bericht door Pjotr »

:lol: Mooie beeldspraak Hans.
Plaats reactie