Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Misschien dat ik ook wel een keertje naar een luisterdag wil komen.
Is er interesse voor een subwoofer voor de luisterdag?
Is er interesse voor een subwoofer voor de luisterdag?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Moet me helaas afmelden. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
JammerTubeHead schreef:Moet me helaas afmelden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik ga me ook afmelden, had gehoopt dat de naweeen van mijn hernia rond deze tijd voldoende waren afgenomen. Geen ernstige pijnklachten meer maar wel een rechterbeen wat motorisch (nog) niet helemaal wil meewerken. En dat ga ik niet een lange dag volhouden met inladen, rijden, uitladen, luisterdag, inladen en weer terugrijden.
Sorry
Sorry
Laatst gewijzigd door ds23man op zo 07 dec 2014, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Dan kom je toch zonder herrie! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Mijn stembanden thuislaten zeker? 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Is er iemand die een mooie voorversterker heeft om voor mijn aleph30 te zetten. Ik ga de mijne niet op tijd klaar hebben.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
De AF DAC is tevens een hele beste pre, maar wel met digitale bronnen, en die neem ik dus mee voor Motorfret (John), die wilde graag die DAC horen.
Die heeft ook al eens aan de Pass van Ray gehangen.
Ik neem ook de server mee met een verzameling mp3 tot DSD, en van alles wat er tussen zit.
Die heeft ook al eens aan de Pass van Ray gehangen.
Ik neem ook de server mee met een verzameling mp3 tot DSD, en van alles wat er tussen zit.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Geweldig hans
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik kan een (niet zelfgebouwde) B1 meenemen?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Een Nelson? Dat zou een leuke combinatie met Sander zijn versterker kunnen zijn.Gijs schreef:Ik kan een (niet zelfgebouwde) B1 meenemen?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Nog leuker?
Leuker kunnen we het toch niet maken.

Leuker kunnen we het toch niet maken.
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 14 dec 2014, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Als dat kan gijs. Wil ik wel eens proberen
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Prima. Alleen nog een phono trap van heer Pass erbij om het feestje compleet te maken.
Heb trouwens ook nog wat hulp nodig om een DC gekoppelde B1 aan de gang te krijgen, zal ik die ook meenemen?
Heb trouwens ook nog wat hulp nodig om een DC gekoppelde B1 aan de gang te krijgen, zal ik die ook meenemen?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
nog 7 dagen 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Kom jij ook? 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ligt eraan of jij komt.dre schreef:Kom jij ook?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Volgens mij schuurt er hier iets....... 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Wel als we tegelijk door een deur proberen te gaan.ds23man schreef:Volgens mij schuurt er hier iets.......
Ben bang dat onze buikjes dan in de weg zitten.
Maar ik heb geen enkel probleem met Dré.
in tegendeel, dré is een lekker rustig persoon en is niet iemand die loopt te pronken dat ie een ongelovige mooie speaker heeft.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Met Bas kan ik het prima vinden inderdaad!
Ik kan alleen niet begrijpen dat ie nog steeds geen mooi project gestart heeft!
Ik kan alleen niet begrijpen dat ie nog steeds geen mooi project gestart heeft!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ongelovige speaker?
Weet daar een leuke naam voor: The Pagan.
Weet daar een leuke naam voor: The Pagan.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik had gehoopt ook te komen maar moet helaas werken.
Veel plezier alvast!
Veel plezier alvast!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik kan wel 1001 redenen en excuses geven/bedenken maar dat zou niet helemaal eerlijk zijn.dre schreef:
Ik kan alleen niet begrijpen dat ie nog steeds geen mooi project gestart heeft!
Ook deels moet ik hand in eigen boezem steken dat het ook aan mezelf ligt.
Laat ik een en ander wat verduidelijken , in de tijd voordat ik in een langdurige psychose terecht kwam kon ik bergen verzetten, werkte met regelmaat 7 dagen in de week.
Na die psychose ben ik een ander mens en is van bergen verzetten weinig over.
Maar ik voel me wel gelukkiger dan daarvoor.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
En dat is wel het belangrijkste basbas focal m180 schreef:Maar ik voel me wel gelukkiger dan daarvoor.
