Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Luisterdag Alphen a/d Rijn, 28 Maart: napraten...
Daar zijn we dan...met de aankondiging van de datum van de tweede versie van de luisterdag in Alphen aan den Rijn. De vorige keer was goed bevallen én goed bezocht, dus er is geen reden om het in 2015 niet nog een keer te doen.
De datum is dit keer vastgesteld op zaterdag 28 maart
De locatie is gelijk aan de vorige keer, te weten:
Wijkcentrum Kerk en Zanen
De Oude Wereld 51 - 59
2408 NV Alphen aan den Rijn
Er is parkeerruimte voor/naast de deur. Alle luisterruimtes bevinden zich op de 1e verdieping, er is een lift aanwezig om de zwaardere spullen naar boven te transporteren.
Parkeren in de parkeerplaatsen die ruim voorhanden zijn, voor laden en lossen kan de auto iets dichter bij de ingang worden gezet.
De luisterruimtes zullen dezelfde zijn als de vorige keer:
- Ruimte 7: 180m2 (halfrond, met veel palen, tafels en stoelen)
- Ruimte 8: 47m2
- Ruimte 10: 95m2
Ruimtes 8 en 10 zullen als luisterruimte worden gebruikt, in ruimte 10 kunnen spullen neergelegd worden die je wilt verkopen, hier kan gekletst worden of je kunt zelf wat opzetten/luisteren buiten het programma om.
Tijden:
Start programma: 09:30 uur
Eind programma: 20:30 uur
Om 21:00 moet alles leeg, schoon en weer in oorspronkelijke staat zijn
Kosten:
Met de huidige aanmeldingen zetten we nu de entreeprijs op 5 euro. Zaalkosten worden dan gedekt. Mochten er alsnog veel mensen af gaan haken dan zien we wel. Alles wat over is gaat uiteraard in de forumpot.
Het verschuldigde bedrag kan ter plaatse worden betaald bij RobertD of mikekiwi (te herkennen aan een gele badge) . In ruil daarvoor krijg je een badge met je naam erop, zodat je de rest van de dag herkenbaar rond kan lopen.
Eten/Drinken:
De bar zal op gezette tijden (niet continu waarschijnlijk) bemand/bevrouwd zijn voor koffie, thee, frisdrank en meer. Eten wordt er niet verkocht, neem dus voor tussendoor/lunch zelf iets mee.
De vorige keer zijn een aantal leden naar een dichtbijzijnd restaurant gegaan voor het avondeten, de rest heeft op locatie gewacht op de bestelde pizza's. Ook dit keer zullen dat waarschijnlijk weer de mogelijkheden zijn.
Huishoudelijke regels/aansprakelijkheid:
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Ga niet slepen met spullen die niet van je zelf zijn zonder dat de eigenaar daar toestemming voor heeft gegeven.
Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen zou kunnen. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Ruil/verkoop
In ruimte 7 is genoeg plaats om wat artikelen uit te stallen waar je vanaf zou willen. Zorg zelf voor beprijzing en maak duidelijk wat van wie is.
Programma
Ook dit jaar zullen we weer trachten om op basis van de aangemelde apparatuur (en hopelijk ook met input van jullie kant) een programma te maken. Niet om daarmee te dicteren wat en hoe er geluisterd moet gaan worden, maar wel om een ieders trots zoveel mogelijk ruimte en aandacht te kunnen geven, in de juiste luisterruimte.
Dit programma is een leidraad om de dag 'door te komen', desondanks gebeuren er altijd onvoorziene dingen, het is aan eenieder om hier zo praktisch mogelijk mee om te gaan.
Probeer de tijden te respecteren zodat ook anderen hun trots kunnen laten beluisteren.
Aangemelde leden (al dan niet onder voorbehoud)
1 Robert D
2 MikeKiwi
3 Henkjan
4 ray5150
5 pappaleo
6 Geenius
7 sander1238
8 Walt
9 dre
10 Pjotr
11 avdboom
12 gervenja
13 Rudolf
14 MikevdG
15 RNacoustics
16 Jan Geert
17 knuisje
18 MickRS
19 Edo
20 FR_Aad
21 Tino
22 ErikW
23 Toto
24 Fredvandam
25 Leeuwarden
26 m_cruiser
27 cve
28 satefan
29 Loekie
30 Vriend van MickRS
31 GerardJ
32 wdd
33 rodi
34 FredM (+ 2/3)
35 Motorfret
36 Cool
39 Rumoh
40 Dan
41 Mtraxx
42 RikPost
43 kuiperik
Programma (status 27-03-2015 21:10):
De datum is dit keer vastgesteld op zaterdag 28 maart
De locatie is gelijk aan de vorige keer, te weten:
Wijkcentrum Kerk en Zanen
De Oude Wereld 51 - 59
2408 NV Alphen aan den Rijn
Er is parkeerruimte voor/naast de deur. Alle luisterruimtes bevinden zich op de 1e verdieping, er is een lift aanwezig om de zwaardere spullen naar boven te transporteren.
Parkeren in de parkeerplaatsen die ruim voorhanden zijn, voor laden en lossen kan de auto iets dichter bij de ingang worden gezet.
De luisterruimtes zullen dezelfde zijn als de vorige keer:
- Ruimte 7: 180m2 (halfrond, met veel palen, tafels en stoelen)
- Ruimte 8: 47m2
- Ruimte 10: 95m2
Ruimtes 8 en 10 zullen als luisterruimte worden gebruikt, in ruimte 10 kunnen spullen neergelegd worden die je wilt verkopen, hier kan gekletst worden of je kunt zelf wat opzetten/luisteren buiten het programma om.
Tijden:
Start programma: 09:30 uur
Eind programma: 20:30 uur
Om 21:00 moet alles leeg, schoon en weer in oorspronkelijke staat zijn
Kosten:
Met de huidige aanmeldingen zetten we nu de entreeprijs op 5 euro. Zaalkosten worden dan gedekt. Mochten er alsnog veel mensen af gaan haken dan zien we wel. Alles wat over is gaat uiteraard in de forumpot.
Het verschuldigde bedrag kan ter plaatse worden betaald bij RobertD of mikekiwi (te herkennen aan een gele badge) . In ruil daarvoor krijg je een badge met je naam erop, zodat je de rest van de dag herkenbaar rond kan lopen.
Eten/Drinken:
De bar zal op gezette tijden (niet continu waarschijnlijk) bemand/bevrouwd zijn voor koffie, thee, frisdrank en meer. Eten wordt er niet verkocht, neem dus voor tussendoor/lunch zelf iets mee.
De vorige keer zijn een aantal leden naar een dichtbijzijnd restaurant gegaan voor het avondeten, de rest heeft op locatie gewacht op de bestelde pizza's. Ook dit keer zullen dat waarschijnlijk weer de mogelijkheden zijn.
Huishoudelijke regels/aansprakelijkheid:
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Ga niet slepen met spullen die niet van je zelf zijn zonder dat de eigenaar daar toestemming voor heeft gegeven.
Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen zou kunnen. Let dus op je eigen en andermans spullen.
Ruil/verkoop
In ruimte 7 is genoeg plaats om wat artikelen uit te stallen waar je vanaf zou willen. Zorg zelf voor beprijzing en maak duidelijk wat van wie is.
Programma
Ook dit jaar zullen we weer trachten om op basis van de aangemelde apparatuur (en hopelijk ook met input van jullie kant) een programma te maken. Niet om daarmee te dicteren wat en hoe er geluisterd moet gaan worden, maar wel om een ieders trots zoveel mogelijk ruimte en aandacht te kunnen geven, in de juiste luisterruimte.
Dit programma is een leidraad om de dag 'door te komen', desondanks gebeuren er altijd onvoorziene dingen, het is aan eenieder om hier zo praktisch mogelijk mee om te gaan.
Probeer de tijden te respecteren zodat ook anderen hun trots kunnen laten beluisteren.
Aangemelde leden (al dan niet onder voorbehoud)
1 Robert D
2 MikeKiwi
3 Henkjan
4 ray5150
5 pappaleo
6 Geenius
7 sander1238
8 Walt
9 dre
10 Pjotr
11 avdboom
12 gervenja
13 Rudolf
14 MikevdG
15 RNacoustics
16 Jan Geert
17 knuisje
18 MickRS
19 Edo
20 FR_Aad
21 Tino
22 ErikW
23 Toto
24 Fredvandam
25 Leeuwarden
26 m_cruiser
27 cve
28 satefan
29 Loekie
30 Vriend van MickRS
31 GerardJ
32 wdd
33 rodi
34 FredM (+ 2/3)
35 Motorfret
36 Cool
39 Rumoh
40 Dan
41 Mtraxx
42 RikPost
43 kuiperik
Programma (status 27-03-2015 21:10):
Laatst gewijzigd door mikekiwi op zo 29 mar 2015, 22:53, 24 keer totaal gewijzigd.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
We hebben er zin in!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Ik denk wel dat ik kom, geen idee of ik iets meeneem...
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Ik neem de Mission Impossible mee.
We hopen op een zachte winter..........

We hopen op een zachte winter..........
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Ik zal proberen er ook weer bij te zijn. 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Ja staat in de kalender.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Slaat dit op mijn zachte winter opmerking ?sander1238 schreef:Ja staat in de kalender.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Kom je toch lekker bij mij klussen!pappaleo schreef:Slaat dit op mijn zachte winter opmerking ?sander1238 schreef:Ja staat in de kalender.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Een huishoudelijke mededeling vergeten te vermelden: de Cavia-opvang is die dag vanwege allergie van de beheerder gesloten!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Ik kom ook met mijn 2-weg Vifa/Scanspeak wedstrijd kastjes.
Ik zou toch ook graag Ray zijn Pass versterker weer eens horen...
Groetjes Walter
Ik zou toch ook graag Ray zijn Pass versterker weer eens horen...
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op wo 10 dec 2014, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Dan kan ik niet achter blijven! 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Jawel, dat kan je wel! maar je wil niet!dre schreef:Dan kan ik niet achter blijven!
groet,
Aat
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Jij wil het gewoon niet begrijpen! 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Staat in de agenda!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Het is dat het niet om de hoek is.ds23man schreef:Kom je toch lekker bij mij klussen!pappaleo schreef:Slaat dit op mijn zachte winter opmerking ?sander1238 schreef:Ja staat in de kalender.
Maar ik heb 2 elektrische radiators in de garage. Het gaat er alleen om dat ik buiten wat freeswerk kan doen.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
als ik dat in de kalender kon zetten was het altijd zomerpappaleo schreef:Slaat dit op mijn zachte winter opmerking ?sander1238 schreef:Ja staat in de kalender.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Laat ik nou niet van plan zijn om die daarnaartoe mee te slepen.Walt schreef:Ik zou toch ook graag Ray zijn Pass versterker weer eens horen...
Alphen is zeker een mooie locatie, maar niet voor dat soort zware dingen.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
En koud is het er ook niet
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
WOEI, deze keer in mijn vrije weekeinde!
Ik beloof nog niets maar ik ga proberen er bij te zijn!
Ik beloof nog niets maar ik ga proberen er bij te zijn!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Alphen 2014 brengt wel mooie herinneringen boven...

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Misschien moet ik dit keer ook maar voor de saté gaan, kijken of die echt zo goed is! 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Waar het hart al niet vol mee zit.... 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
ga er dit jaar ook bij zijn.
Moet tegen die tijd ook weer wat af hebben.
Saté ziet er ook goed uit.
Moet tegen die tijd ook weer wat af hebben.
Saté ziet er ook goed uit.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn, editie 2: 28 Maart 2015
Staat al in de nieuwe agenda 
