Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Doe alleen de ultrazooms maar! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Dan moet je eerst hier langskomen om ze in te laden.
Neem je wel je
mee, ik hou niet van vingerafdrukken......
Neem je wel je
mee, ik hou niet van vingerafdrukken......
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Nee,het lijkt me een prima plan Gerhard! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Zoals gewoonlijk ben je weer eens heerlijk vaag! Nee wat? Prima plan wat?dre schreef:Nee,het lijkt me een prima plan Gerhard!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Vaag is mooi!

ds23man schreef:Zal ik ook maar komen dan met de Ultrazoooms?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik mag ze zelf inladen dus....dre schreef:Vaag is mooi!![]()
ds23man schreef:Zal ik ook maar komen dan met de Ultrazoooms?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Tja,ik moet er wel wijzer van worden.
Trouwens,ik krijg ze toch niet aan de praat.
Trouwens,ik krijg ze toch niet aan de praat.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
RTFM!dre schreef:Tja,ik moet er wel wijzer van worden.![]()
Trouwens,ik krijg ze toch niet aan de praat.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Moet helaas afzeggen voor de 27e.
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
AatV schreef:Moet helaas afzeggen voor de 27e.![]()
groet,
Aat
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Jammer Aat!
De vakantie is vervroegd naar volgende week dus de 27e kom ik ook. Gr,
De vakantie is vervroegd naar volgende week dus de 27e kom ik ook. Gr,
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Wordt er er nog ge-carpooled vanuit Den Haag?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Goed idee Leo, had met Ray al een afspraakje gemaakt
.Plaatjes zijn gefixed trouwens. Gr,
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
lijstjes weer bijgewerkt 
komt er misschien nog een AFDAC II naar Groesbeek?
zou mijn orfeo's graag eens op een afdac icm UCD's of Ncore versterker willen horen en dat eventueel direct vergelijken met mijn huidige setup...
komt er misschien nog een AFDAC II naar Groesbeek?
zou mijn orfeo's graag eens op een afdac icm UCD's of Ncore versterker willen horen en dat eventueel direct vergelijken met mijn huidige setup...
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Helaas moet ik me ook afmelden, zit dan nog in Giethoorn met de familie. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Spijtig ! ik stel je gezelschap altijd erg op prijs.AatV schreef:Moet helaas afzeggen voor de 27e.![]()
groet,
Aat
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Misschien dan toch maar langs komen.Motorfret schreef:lijstjes weer bijgewerkt
komt er misschien nog een AFDAC II naar Groesbeek?
zou mijn orfeo's graag eens op een afdac icm UCD's of Ncore versterker willen horen en dat eventueel direct vergelijken met mijn huidige setup...
Dac heb ik wel en muziek, maar geen NCore's.
En Piet missen dan ook wel.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
het lijkt me een goed plan!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
hannesie schreef:Misschien dan toch maar langs komen.Motorfret schreef:lijstjes weer bijgewerkt
komt er misschien nog een AFDAC II naar Groesbeek?
zou mijn orfeo's graag eens op een afdac icm UCD's of Ncore versterker willen horen en dat eventueel direct vergelijken met mijn huidige setup...![]()
Dac heb ik wel en muziek, maar geen NCore's.
En Piet missen dan ook wel.
Altijd gezellig hans
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Hans neemt dus een AFDAC II meeMotorfret schreef:hannesie schreef:Misschien dan toch maar langs komen.Motorfret schreef:lijstjes weer bijgewerkt
komt er misschien nog een AFDAC II naar Groesbeek?
zou mijn orfeo's graag eens op een afdac icm UCD's of Ncore versterker willen horen en dat eventueel direct vergelijken met mijn huidige setup...![]()
Dac heb ik wel en muziek, maar geen NCore's.
En Piet missen dan ook wel.
Altijd gezellig hans
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Helaas haakt Tino af........
Ik ga even kijken of er iemand mee wil rijden,anders laat ik 'm ook schieten.
Alleen is me het wat te ver rijden.
Ik ga even kijken of er iemand mee wil rijden,anders laat ik 'm ook schieten.
Alleen is me het wat te ver rijden.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Even over Hoogvliet/Dordt rijden??
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Daar moet ik even over nadenken.....
Dat is toch 50km omrijden........
Dat is toch 50km omrijden........
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Het is om, daar kan ik niet omheen.
Maar even afgerond (creatief)rekenen.
Noordwijk - Dordt 75km
Dordt - Groesbeek 105km
Noordwijk - Groesbeek 160km
Maar even afgerond (creatief)rekenen.
Noordwijk - Dordt 75km
Dordt - Groesbeek 105km
Noordwijk - Groesbeek 160km
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 december
Ik mag met leo meerijden,dus jullie hebben pech! 
