Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Moderator: Beheerdersteam
Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Bij het zoeken naar een kleine compacte accuschroefboor kwam ik deze tegen voor €49,-
http://www.toolenzo.nl/accu-gereedschap ... oefmachine
Die kan ik op de site van Makita zelf nergens vinden. Wel deze: http://www.toolsxl.nl/makita-df330dwe-a ... -6149.html
Die kost altijd nog gemiddeld zo'n €159,-
Die goedkope lijkt mijn geen zuivere koffie. En mijn ervaring met het goedkope Chinese Gamma spul is dat meestal gewoon troep is wat in no time de geest geeft.
Die kan ik op de site van Makita zelf nergens vinden. Wel deze: http://www.toolsxl.nl/makita-df330dwe-a ... -6149.html
Die kost altijd nog gemiddeld zo'n €159,-
Die goedkope lijkt mijn geen zuivere koffie. En mijn ervaring met het goedkope Chinese Gamma spul is dat meestal gewoon troep is wat in no time de geest geeft.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Die witte wordt geleverd zonder lader en accu's (tenminste die in de toolenzo link), heeft die ander wel. Dat zal het verschil zijn.
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Ah, ja nou zie het ook, dat verklaart een hoop. Wat heb je nou aan zo'n ding zonder accu's en laderBarry2001 schreef:Die witte wordt geleverd zonder lader en accu's (tenminste die in de toolenzo link), heeft die ander wel. Dat zal het verschil zijn.
Hebben we er op het werk ook een aantal van en zijn heerlijk werkende dingen.
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Ik gebruik zo'n makita dingetje (op mijn werk) ook erg fijn. Ik denk dat het een uitbreiding van een set is, wanneer je dus al alles hebt en niet dubbel hoeft.
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Beetje omgekeerde wereld dan. Als iets nou slijt aan die dingen zijn het de accu's...
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Er zijn genoeg bedrijven die voor jaren zo'n systeem aanschaffen Peter, dan heb je wel es een kapotte machine en nog prima accu's...
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Nee, dat is t niet per se. Je begint met een impact schroeftol met een setje accu's, en later bedenk je dat je ook wil boren en zagen. Dan koop je er losse apparaatjes bij voor een prikkie, en laat je de lader gewoon op de plank van de importeur staan.
Gebruik een dergelijke set van Milwaukee. Heerlijk spul, en in dacht ik vier jaar nog geen accu hoeven vervangen.
Gebruik een dergelijke set van Milwaukee. Heerlijk spul, en in dacht ik vier jaar nog geen accu hoeven vervangen.
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Bij het grotere spul kan ik mij dat voorstellen maar bij zo'n mini tolletje?
Re: Makita DF330 - Echt en Chinese nep?
Precies, die koop je dan ook los. En meer dan twee accu's heb je in de regel niet nodig. Laat staan ladersPjotr schreef:Beetje omgekeerde wereld dan. Als iets nou slijt aan die dingen zijn het de accu's...
