nedlab
Moderator: Beheerdersteam
-
Duck Twacy
- Berichten: 527
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
nedlab
Was deze site al eens voorbij gekomen?
http://nedlab.com/wp/
Ze hebben een schat aan drivers data (beetje onhandig opgeslagen, maar goed).
Verder zitten ze niet in Nederland...
http://nedlab.com/wp/
Ze hebben een schat aan drivers data (beetje onhandig opgeslagen, maar goed).
Verder zitten ze niet in Nederland...
Laatst gewijzigd door Duck Twacy op vr 28 nov 2014, 2:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: nedlab
?Everything we do here at NedLab is made possible by the grace of our Savior Yahushua (Jesus).
-
Duck Twacy
- Berichten: 527
- Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
- Locatie: Den Haag
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: nedlab
En zo vind je weer eens wat leuks. Heb de site nog NOOIT gezien.
Paar klikken verder en ik zit ineens hier:
http://www.zr-speakerlab.si/no1gallery.html
Wauw...!
Paar klikken verder en ik zit ineens hier:
http://www.zr-speakerlab.si/no1gallery.html
Wauw...!
Re: nedlab
Geweldig, maar op zo'n manier een driver opbouwen zet wel de deur wagenwijd open voor afwijkingen, resonanties en andere ellende,
doe mij dan maar gewoon een gegoten basket, goed = goed.
doe mij dan maar gewoon een gegoten basket, goed = goed.
Re: nedlab
Mijn +20 jaar oude Accuton C77 mids hebben ook al zo'n korf uit geboute onderdelen, op zich niks nieuws onder de zon dus.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: nedlab
Mocht je het interessant vinden, deze jongens zijn de drijvende veer achter Transducerlab........Duck Twacy schreef:Was deze site al eens voorbij gekomen?
http://nedlab.com/wp/
Ze hebben een schat aan drivers data (beetje onhandig opgeslagen, maar goed).
Verder zitten ze niet in Nederland...
Re: nedlab
Die is dan ook wel weer mooi. Maar niet alle veren drijven.RumoH schreef:...zijn de drijvende veer achter Transducerlab........
Re: nedlab
Ik mag hopen dat je daarmee geen pontjes bedoeltmarkbakk schreef:Die is dan ook wel weer mooi. Maar niet alle veren drijven.RumoH schreef:...zijn de drijvende veer achter Transducerlab........
Aad
- Tom Magchielse
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 13:32
- Locatie: Borger (Dr)
Re: nedlab
Voor een Amerikaans bedrijf hebben ze wel veel spelfouten in het engels...Duck Twacy schreef:Was deze site al eens voorbij gekomen?
http://nedlab.com/wp/
Ze hebben een schat aan drivers data (beetje onhandig opgeslagen, maar goed).
Verder zitten ze niet in Nederland...
Een beetje amateuristisch
groet,
Tom
