Site (Opnieuw) Gevonden Over Zelfbouw Platenspelers

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Headshell
In memoriam †
Berichten: 15
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:07

Site (Opnieuw) Gevonden Over Zelfbouw Platenspelers

Bericht door Headshell »

Deze site hebben ze vernieuwd. Ziet er tenminste anders uit dan ik gewend was. Er zitten interesante gedeelten bij over zelfbouw- platenspelers.

http://www.audiocircuit.com/Structure/9 ... cuit%20DIY

Jan.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Ik heb niet zoveel verstand van platenspelers, maar ik heb wel een paar leuke modelletje zien staan.
Maar....beetje wazige site...koste me best wel wat moeite om er doorheen te "worstelen".
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36756
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Edo schreef:
Maar....beetje wazige site...koste me best wel wat moeite om er doorheen te "worstelen".
Deze is minder wazig:

http://www.nakedresource.com/site_map.shtml

Erg veel goede info over zo'n beetje alles van een platenspeler :)

;)
Headshell
In memoriam †
Berichten: 15
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:07

Bericht door Headshell »

Klopt.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Pjotr schreef:
Edo schreef:
Maar....beetje wazige site...koste me best wel wat moeite om er doorheen te "worstelen".
Deze is minder wazig:

http://www.nakedresource.com/site_map.shtml

Erg veel goede info over zo'n beetje alles van een platenspeler :)

;)
die link is gewijzigd

http://www.vinylengine.com/
Gebruikersavatar
Joost
Berichten: 240
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 18:54
Locatie: omgeving Haarlem

Bericht door Joost »

Dit is ook een mooie met heel veel zelfbouw draaitafels


http://www.krishu.de/agall.htm


Groet Joost
Headshell
In memoriam †
Berichten: 15
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:07

Bericht door Headshell »

Joost schreef:
Dit is ook een mooie met heel veel zelfbouw draaitafels


http://www.krishu.de/agall.htm


Groet Joost

En wat dacht u hiervan?

http://jphii.com/
Gebruikersavatar
Joost
Berichten: 240
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 18:54
Locatie: omgeving Haarlem

Bericht door Joost »

headshell schreef:
En wat dacht u hiervan?
:shock:

Errug mooi ja! Leuke link! thx.
Plaats reactie