Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Zojuist kreeg ik het treurige bericht dat onze forumgenoot Dirk van de Velde, bekend onder de forumnaam Audioot, eergisteren is overleden.
Dirk had ons verteld over z'n ziekte, en dat er geen genezing meer mogelijk was, maar ondanks dat komt dit toch hard aan, we hadden gehoopt dat hij nog langer bij ons kon zijn. Dirk was een gewaardeerd forumlid, al bijna zo lang als het forum er is. Ook op de luisterdag in Breda was Dirk een vaste bezoeker, waar je naar uitkeek om hem weer te spreken. We zullen hem missen. We wensen zijn naasten veel sterkte met dit verlies.
Dirk had ons verteld over z'n ziekte, en dat er geen genezing meer mogelijk was, maar ondanks dat komt dit toch hard aan, we hadden gehoopt dat hij nog langer bij ons kon zijn. Dirk was een gewaardeerd forumlid, al bijna zo lang als het forum er is. Ook op de luisterdag in Breda was Dirk een vaste bezoeker, waar je naar uitkeek om hem weer te spreken. We zullen hem missen. We wensen zijn naasten veel sterkte met dit verlies.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Bagger. Zo'n aardige zachte man.... Een echte liefhebber. Een van de fraaiste in zijn soort. Zo vriendelijk en beleefd. Is ook eens op bezoek geweest enkele jaren geleden. Vroeg de afgelopen jaren steeds hoe het met Irene en de jongens was.....
Ik ga hem missen. Een van de fijnste Belgen die ik ken, daar mogen de zuiderburen trots op zijn. Ik wens zijn vrouw en kinderen alle sterkte toe.
Ik ga hem missen. Een van de fijnste Belgen die ik ken, daar mogen de zuiderburen trots op zijn. Ik wens zijn vrouw en kinderen alle sterkte toe.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Dank voor het bericht HJ.
Je weet dat het bericht eens ging komen maar ben nu toch even sprakeloos.
Je weet dat het bericht eens ging komen maar ben nu toch even sprakeloos.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Dat is nog snel gegaan zeg, we zullen hem missen
Veel sterkte voor zijn naasten gewenst.
Veel sterkte voor zijn naasten gewenst.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Wat een triest bericht , echt een aardig iemand. Sterkte gewenst aan iedereen die hem goed gekend heeft.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Ach wat jammer nou, als je iemand herstel gunde was hij het wel... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Inderdaad geen leuk bericht.
Sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft.
Sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Dirk scoorde op alle vlakken, je kunt het niet noemen of hij had er kennis van.
Maar waar hij echt best in was, ... zijn persoonlijkheid. Zulk een aangenaam persoon.
Vele zullen hem missen en we mogen blij zijn dat we hem hebben mogen leren kennen.
Hierbij een foto van Dirk (midden) in gesprek met Guido Tent en Wowly.
Ed.
Maar waar hij echt best in was, ... zijn persoonlijkheid. Zulk een aangenaam persoon.
Vele zullen hem missen en we mogen blij zijn dat we hem hebben mogen leren kennen.
Hierbij een foto van Dirk (midden) in gesprek met Guido Tent en Wowly.
Ed.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Altijd een vriendelijke en optimistische man, zoals ik hem heb leren kennen, inderdaad in Breda de laatste keer met hem staan praten.
Een zeer aimabele man met een heel rustig en beschouwende houding.
Condoleances voor de familie.
Een zeer aimabele man met een heel rustig en beschouwende houding.
Condoleances voor de familie.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Het blijft een triest bericht, ondanks dat ik Dirk niet kende.
Al zijn naasten wens ik sterkte toe.
Al zijn naasten wens ik sterkte toe.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Ik kende Dirk niet, maar op zulks een jonge leeftijd moeten sterven is bijzonder spijtig, m'n oprechte deelneming.
Laatst gewijzigd door SSassen op wo 26 nov 2014, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Af en toe had ik nog wel contact met Dirk over zijn hobby en zijn gezondheid ......
Maar het was de laatste tijd al te rustig........
Dirk,ik zal je missen!
Maar het was de laatste tijd al te rustig........
Dirk,ik zal je missen!
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Ik kende Dirk niet, maar toch mijn oprechte deelneming.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Ik hoor er net over op een ander forum.
Dirk, je was, net als mijn Wilma, altijd positief en oprecht betrokken bij en geínteresseerd in anderen.
We zullen je missen. Maar waar je nu bent heb je geen pijn meer en is het mooier dan hier.
Rust zacht mien jong.
Dirk, je was, net als mijn Wilma, altijd positief en oprecht betrokken bij en geínteresseerd in anderen.
We zullen je missen. Maar waar je nu bent heb je geen pijn meer en is het mooier dan hier.
Rust zacht mien jong.
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Zeer triest nieuws, zeker gezien de leeftijd van Dirk.
Ik heb hem enkele keren ontmoet in Breda.
Heel aardige en vriendelijke man, aimable is het goede woord wat hier al genoemd is.
Jammer dat ik hem eigenlijk niet beter leren kennen heb.
sterkte!
Ik heb hem enkele keren ontmoet in Breda.
Heel aardige en vriendelijke man, aimable is het goede woord wat hier al genoemd is.
Jammer dat ik hem eigenlijk niet beter leren kennen heb.
sterkte!
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Wat een triest bericht inderdaad...
Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.
Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Dit zijn de berichten die je liever niet hoort.
Sterkte voor alle nabestaanden
Sterkte voor alle nabestaanden
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Het raakt ons allemaal, ondanks dat ik de beste man niet kende...rust zacht.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Dirk van de Velde (Audioot) overleden
Ik zie het bericht nu pas. Heel triest dat deze zeer beminnelijke audio vriend is overleden.
Ik ben een poos geleden eens bij hem thuis geweest en vond dat hij heel dapper omging met zijn lot.
Ik ben een poos geleden eens bij hem thuis geweest en vond dat hij heel dapper omging met zijn lot.
