Op internet zijn veel slechte berichten over de Rotel RSP-1570, ik hoop dat de mijne een up to date firmware heeft want kun je niet zomaar ergens downloaden en updaten
Het fineer van de subs is behandeld, de kleur komt nog niet echt overeen met de satelieten, zal maadag eens naar een andere vernis kijken bij de gamma....
Nu even geen zin om foto's te maken, komt volgend weekend wel als ze helemaal klaar zijn
