Wauw! Echt heel mooi gemaakt.
Heb je aan de achterkan van die dikke baffle nog facetten aangebracht zodat de drivers beter kunnen ademhalen? Ik weet niet precies hoe merkbaar het effect is, maar ik zie dat men dat vaak doet, vooral bij een dikke baffle.
Bouw 2.5 weg met Seas units
Moderator: Beheerdersteam
