Versterker bouwen met 4% kennis
Moderator: Beheerdersteam
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Ik bedoelde meer moeilijk in de zin van een super correct schema. Het kan altijd mooier ("perfecter"), maar dat hoeft hier helemaal niet.Arno schreef:Vergeet niet dat het voor mij allemaal knap lastig is, hèb_force schreef:Ik zou persoonlijk niet te moeilijk doen voor een paar brandende ledjes![]()
Het is enkel wat licht dat je met een redelijke rimpel nog steeds prima stil ziet enzo
Je hebt gelijk, Ray.ray5150 schreef:Veel dingen leer je ook door simpelweg te proberen en te experimenteren.
(en ja, dan gaat er ook wel eens wat fout...dan doe je het de tweede keer wel goed.)
Door gebrek aan kennis en spullen ben ik misschien wel een beetje angstig om dingen fout te doen op het gebied van elektronica.
Mijn eerste electronicaprojectje moet ook gelijk weer een state-of-the-art versterker worden
Eén ding is iig duidelijk; zonder jullie hulp was ik kansloos, en nooit hieraan begonnen
Dag allemaal
Ik heb weer wat kunnen doen vandaag, en ik zal eens laten zien hoe de versterker er een beetje uit gaat zien.
De volumeknop is fake. Die heb ik erin gesjopt. Hij is al wel gemaakt, maar ik heb hem alleen nog niet hier.
De lichtlijn is ook nog niet zoals ie wordt. Op de foto ligt er een zaklampje achter, waarvan ik het licht roze heb laten lijken. Achter die perspex strip komen acht roze ledjes (ja, ja, zelfs bij een versterker wordt aan de WAF gedacht
).
Het hout wordt nog flink donkerder na het lakken/oliën/invloed van licht.
Ik heb weer wat kunnen doen vandaag, en ik zal eens laten zien hoe de versterker er een beetje uit gaat zien.
De volumeknop is fake. Die heb ik erin gesjopt. Hij is al wel gemaakt, maar ik heb hem alleen nog niet hier.
De lichtlijn is ook nog niet zoals ie wordt. Op de foto ligt er een zaklampje achter, waarvan ik het licht roze heb laten lijken. Achter die perspex strip komen acht roze ledjes (ja, ja, zelfs bij een versterker wordt aan de WAF gedacht
Het hout wordt nog flink donkerder na het lakken/oliën/invloed van licht.
Laatst gewijzigd door Arno op za 04 jul 2009, 23:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Tsja, het is die verrekte WAF, hèray5150 schreef:Das een heel mooi stukje timmerwerk.
Vooral die verstekken zijn netjes gedaan.
Ik vermoed dat het Beukenhout is?
Roze LED's? en dan noem je de versterker zeker Bruno?
Nee, het is geen beukenhout. Dat is mooi hout voor snijplanken en pollepels, maar verder ben ik daar geen fan van.
Dit is Redwood. Dat komt van de Sequoia, die reuzenbomen.
