Dayton plate amp
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
weet ik welb_force schreef:@Henkjan, er bestaat meer dan alleen Hypex hoor![]()
Die Daytons zijn bv veel gunstiger geprijsd.
prijzen vergelijken tussen op de site bij PE in de USA en hier in de winkel kan je niet doen... met invoerrechten, transport, btw, etc kom je hier geleverd op meer uit in euro's dan je daar in dollars betaalt.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Als ik de prijzen van BMM vergelijk van bv de RS315 (170 euro) en die van partsexpress (140 zonder korting) dan verschilt dat wel iets.
Maar daarom maybe de vraag of zoiets niet leverbaar is in Nederland. In je eentje is het inderdaad niet te betalen ivm overige kosten.
Maar om je uit de droom te de droom te helpen, ze werken volgens mij allemaal maar op 120V.
Maar daarom maybe de vraag of zoiets niet leverbaar is in Nederland. In je eentje is het inderdaad niet te betalen ivm overige kosten.
Maar om je uit de droom te de droom te helpen, ze werken volgens mij allemaal maar op 120V.
Maar is dat niet gewoon een kwestie van een ander travootje erin stoppen? Ik weet 99% zeker dat ombouw nodig zal zijn, op de SA100 foto van dayton lees je alleen maar 60Hz.
Voor de prijs moet je het niet doen, je kan het eventueel als geschenk op laten sturen maar na ombouw kost hij minstens net zoveel als een Hypex (Dayton SA100 - Hypex DS1.2).
Bovendien steun je toch veel liever producten van eigen bodem ^^?
Voor de prijs moet je het niet doen, je kan het eventueel als geschenk op laten sturen maar na ombouw kost hij minstens net zoveel als een Hypex (Dayton SA100 - Hypex DS1.2).
Bovendien steun je toch veel liever producten van eigen bodem ^^?
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Tuurlijk, je kunt alles wel aanpassen, maar een trafo is ook niet gratis.
Plus dat je moet weten welke spanning je moet gebruiken (staat niet altijd op de trafo vermeldt.
En nee, ik hoef absoluut niet alles van eigen bodem. Ik zoek een product uit waarvan ik vind dat de prijs/kwaliteit verhouding het meest gunstig ligt.
Plus dat je moet weten welke spanning je moet gebruiken (staat niet altijd op de trafo vermeldt.
En nee, ik hoef absoluut niet alles van eigen bodem. Ik zoek een product uit waarvan ik vind dat de prijs/kwaliteit verhouding het meest gunstig ligt.