in navolging van de eerste editie vorig jaar, presenteren wij U wederom de minst georganiseerde luisterdag van het jaar.
Ik zorg voor de zaal en koffie, jullie voor de rest.
In eerste instantie was deze dag gepland op 27 December. Ivm de slechte weersomstandigheden is deze toen verplaatst naar zaterdag 3 Januari
zie deze link voor de editie van vorig jaar:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19326
Datum; zaterdag
Tijd; 13.00 tot 20.00u
Locatie:
Zaaltje van ca 12x12m in groesbeek,
Kerkstraat 7
groesbeek
voor routebeschrijving: zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19326
Kosten: zaalhuur is 75,- Euro, dit zal verdeeld worden over de deelnemers.
Koffie & Thee kunnen we daar zelf zetten. Verder geen frisdrank of eten aanwezig, dus zelf meenemen.
supermarkt / cafetaria / Chinees / shoarmatent aanwezig op ca 300m.
De stopcontacten zitten in de muur. aangeraden word dus om een stekkerblok van ca 3 a 5 m lengte mee te nemen.
Doel is gewoon een gezellig samenzijn en bekijken/beluisteren wat een ieder zoal mee neemt.
Apparatuur:
- Aleph 30
- Cheap Trick 269
- platenspeler gijs
- L'orfeo's
- Subwoofer Michelp
- AfdacII
- Nelson B1
- de tbc monitor en de Tang band speakers
