Hoewel ik niet weet hoe het vroeger was vind ik dat je voor het overige helemaal gelijk hebt.Pjotr schreef:Je kunt er over doornelen wat je wilt, een forum wordt gemaakt (en gebroken) door de forummers zelf, forumbeheer en de moderators.
En ik moet zeggen dat het in het beginjaren van het forum hier een stuk serieuzer EN gezelliger was...
En voor het door mij gezegde moet ik misschien toch een excuus aanbieden.
Dit omdat ik toch een Daudio en een Hypex in een negatieve context heb genoemd en het onmogelijk is om mijn onvrede te benoemen zonder ter zake te komen. Dat maakt het misschien te algemeen en niet begrijpelijk.
Tot slot nog even een positieve noot (Toyota way => wat doen we goed). De luisterdagen laten bij mij altijd een zeer positieve indruk achter.
