Kent iemand dat?
Op 2dehands.be verkoopt iemand er enkele, en ook een pre-amp, de Marantz AV-600.
Alle info en meningen zijn welkom.
Marantz Ma-700 Monoblokken
Moderator: Beheerdersteam
Re: Marantz Ma-700 Monoblokken
Hallo Muug,
Ik heb zelf een set Marantz MA-500 monoblocks gehad. Op zich helemaal niet zo slecht maar ze hadden problemen met het aansturen van wat lastigere luidsprekers, het laag kwam ook niet zo goed naar voren. Het zijn natuurlijk geen MA-700 maar bij mijn weten delen ze veel dezelfde techniek, misschien dat je er dus wat aan hebt.
Mvg Reinder
Ik heb zelf een set Marantz MA-500 monoblocks gehad. Op zich helemaal niet zo slecht maar ze hadden problemen met het aansturen van wat lastigere luidsprekers, het laag kwam ook niet zo goed naar voren. Het zijn natuurlijk geen MA-700 maar bij mijn weten delen ze veel dezelfde techniek, misschien dat je er dus wat aan hebt.
Mvg Reinder
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Marantz Ma-700 Monoblokken
dank voor je antwoord, meiborg.
Ik had al willen lezen dat de MA-700 inderdaad een pak beter was dan de 500. Hier hebben ze het er ook over : http://www.avsforum.com/forum/89-speake ... locks.html
Ik had al willen lezen dat de MA-700 inderdaad een pak beter was dan de 500. Hier hebben ze het er ook over : http://www.avsforum.com/forum/89-speake ... locks.html
Re: Marantz Ma-700 Monoblokken
Ik had toen ter tijd nog een test van zowel de MA-500 en MA-700, gekopieerd uit een oud audio blad. Net gekeken maar heb het zo te zien niet meer. Misschien dat je op dit soort links nog wat nuttigs kan vinden.
Mvg reinder
Mvg reinder
