CoenvanDongen schreef:Bedoel je de onderschriften?
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van t forum?
- Bijlagen
-
- reclame.JPG (28.96 KiB) 648 keer bekeken
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
geen reclame hier, we zijn en blijven reclamevrij!
@nxs: doe eens een schermprintje
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Dat klinkt alsof NSX een virusje of spyware op zijn PC heeft staan
.
Is dit mysterie nu al opgelost ? vind het toch wel intrigerend.nxs77 schreef:Ik zit nu al een aardig poos op deze forum, en het viel mij op dat er sinds kort van die reclame links midden in de texten staan nu. Ik vond ze op diverse andere sites al irritant en verwarrend... nu zijn ze hier ook te vinden. Jammer....
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
+1 Een schermafdruk kan veel verduidelijken.Henkjan schreef:geen reclame hier, we zijn en blijven reclamevrij!
+1 Klinkt inderdaad als een besmetting, wat niet hoeft te verbazen in de wetenschap dat momenteel zo'n 10% van de internetters ongemerkt een trojan aan boord heeft.JvS schreef:Dat klinkt alsof NSX een virusje of spyware op zijn PC heeft staan.
Ligt het aan mij, of zit er sinds kort spelling controle software in het forum ingebouwd ?
Ik zie ineens golvende streepjes als ik een typefout maak bij het posten in een topic.
Ik zie ineens golvende streepjes als ik een typefout maak bij het posten in een topic.
- bas focal m180
- Contacteer:
Klopt , in explorer 10 bv .Marp schreef:Dat zit in je nieuwe browser.
Ik speel weer met 7 dus is mijn tekst weer vol met schrijf fouten .
Jammer dat deze functie niet op de Marktplaats-site werktray5150 schreef:Ligt het aan mij, of zit er sinds kort spelling controle software in het forum ingebouwd ?
Het forum is ondertussen behoorlijk uitgebreid. De beheerders hebben behoorlijk hun best gedaan om allerlei nieuwe rubrieken aan te maken om de topics te stroomlijnen.
Maar ik ben wel bang dat het de overzichtelijkheid niet ten goede komt, ik ga niet in iedere rubriek kijken of er er iets in staat waar ik mogelijk interessant vind of een bijdrage aan kan leveren. Ook het mobiele gebruik van het forum wordt zo erg onoverzichtelijk.
Op mijn windows-phone zijn de rubrieken en onderwerpen (paginawisseling) toch al vrij lastig door de lange rijen plakkerige topics die de beginpagina's van de rubrieken beheersen, misschien kan hier ook nog eens kritisch naar gekeken worden of het nog terecht is om ze in de betreffende rubriek laat staan, of zet ze in een apart subrubriek.
Verder veel succes toegewenst met het goede werk!
Maar ik ben wel bang dat het de overzichtelijkheid niet ten goede komt, ik ga niet in iedere rubriek kijken of er er iets in staat waar ik mogelijk interessant vind of een bijdrage aan kan leveren. Ook het mobiele gebruik van het forum wordt zo erg onoverzichtelijk.
Op mijn windows-phone zijn de rubrieken en onderwerpen (paginawisseling) toch al vrij lastig door de lange rijen plakkerige topics die de beginpagina's van de rubrieken beheersen, misschien kan hier ook nog eens kritisch naar gekeken worden of het nog terecht is om ze in de betreffende rubriek laat staan, of zet ze in een apart subrubriek.
Gewoon altijd ingelogd blijven en dit directe linkje in je bladwijzers zetten: http://forum.zelfbouwaudio.nl/search.ph ... d=newpostsrichard schreef:Op mijn windows-phone zijn de rubrieken en onderwerpen (paginawisseling) toch al vrij lastig door de lange rijen plakkerige topics die de beginpagina's van de rubrieken beheersen, misschien kan hier ook nog eens kritisch naar gekeken worden of het nog terecht is om ze in de betreffende rubriek laat staan, of zet ze in een apart subrubriek.
Er staan toch, afhankelijk of je ingelogd ben, een of twee handige links bovenaan je pagina??
Om antwoord te geven op de topic.
Shit, je mag hier alleen je mening zeggen als de sponsors c.q vriendjes van de moderator het goed vinden.
Shit, je mag hier alleen je mening zeggen als de sponsors c.q vriendjes van de moderator het goed vinden.
Ik ben er helemaal klaar mee om continu te worden gecorrigeerd door zelf benoemde oppassers.
- CoenvanDongen
- Contacteer:
Ik zie alleen maar dit plaatje op verschillende topics en mis compleet de context 
Vandaag is voor de zoveelste keer een topic en/of reply verwijderd door een moderator waarin ik alleen mijn eigen mening geef over hypex producten.
Vandaar dat ik mijn pictures op dit forum heb verwijderd en hier en daar door alle threads mijn mening heb gedeeld m.b.v smilies en plaatjes.
Vandaar dat ik mijn pictures op dit forum heb verwijderd en hier en daar door alle threads mijn mening heb gedeeld m.b.v smilies en plaatjes.
Ik volgde het een beetje en volgens mij gaf je alleen je mening over een product.
Maar dat dan verwijderd wordt is een beetje vreemd .
Weggehaald wegens waarschuwing.
Dennis
Maar dat dan verwijderd wordt is een beetje vreemd .
Weggehaald wegens waarschuwing.
Dennis
Laatst gewijzigd door metabaron op zo 05 okt 2014, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.