Hallo creatievelingen!

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Finnoc
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 20:31
Locatie: Holten

Hallo creatievelingen!

Bericht door Finnoc »

Hallo,

Heb me net geregistreerd en stel me bij deze even voor.
Ik ben Nico en heb al enkele dagen jullie forum in de 'lurkstand'
gadegeslagen! Mijn complimenten voor de gehele opzet!
Ben een electronicus van origine maar werk al decennia lang in de
kunststof industrie.

Ben een jaar of 10-15 geleden erg actief geweest op dit gebied en
heb vanwege de geboorte van mijn zoon deze hobby op een erg laag
pitje laten sudderen...de vlam was bijna uit....tot nu!
Het laatste wat ik in mijn bezit had was een zelf ontworpen actief
2-weg systeem met Vifa woofer en de Scanspeak Revelator.
Heb ook op het gebied van voor- en eindversterkers
wel een tiental creaties gebouwd. Nu bezit ik nog een kaduuk
microsetje en daar moet maar eens verandering in komen.
Ik zal de komende tijd niet veel posten maar heb altijd warm gelopen
voor 2-weg systemen en nu dus ook weer! Ga me eens breed bij jullie
orienteren en zal gaande weg op zoek gaan naar een high end ontwerp.
Heb links en rechts al wat gevonden wat mijn interesse wekt.
Waaronder: scanspeak/morel/seas...
Heb al flink wat handige mensen hier gezien die mooie dingen hebben
gefabriekt!
Met al deze kennis moet het lukken om een net 2-weg systeem het komende jaar te bouwen met een beetje hulp van dit prachtige forum!
Ideeen en suggesties? >> mailen!! (finnocflyrod@gmail.com)

tot zover!

vriendelijke groet,
Nico
Holten (OV)
Laatst gewijzigd door Finnoc op ma 01 feb 2010, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Hallo creatievelingen!

Bericht door audiomanics »

Finnoc schreef:
Ideeen en suggesties? >> mailen!! (XXXXXXXXXX@gmail.com)
Hoi Nico!

Een suggestie: Laat nooit zomaar je email slingeren...

Kees
Gebruikersavatar
Finnoc
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 20:31
Locatie: Holten

Bericht door Finnoc »

Hallo Kees,

Geen stress....er stroomt nog geen bloed uit :wink:
Heb er meerdere..

gr.Nico
k.p.
Berichten: 1178
Lid geworden op: vr 16 jan 2009, 11:23

Bericht door k.p. »

Maar het is wel de manier om spam te krijgen. Je adres kan nu zo worden opgepikt en het hoeft niet eens door een persoon te gebeuren...

Nog een suggestie:
http://www.lonesaguaro.com/speakers/Day ... yolite.htm
Deze heb ik gebouwd en ben er erg tevreden mee.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

wees welkom hier en veel bouwgenot
mvg
audioot
Gebruikersavatar
Finnoc
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 20:31
Locatie: Holten

Bericht door Finnoc »

Hallo k.p.

bedankt voor de link...komt aardig in de richting qua maat!

iemand meer??

gr.Nico
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”