Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Het filmpje
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Nog wat toevoegingen van wat een aanvulling kan zijn van het beeld van de dag.
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Hoop bekende gezichten ! Helaas kon ik er niet bij zijn. Goed nummertje trouwens van Steely Dan.
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Hoi,
Kon er eigenlijk maar kort bij zijn, was helemaal leuk, goede apparatuur en mooie locatie!
Dank voor de fotoos en de film (mocht Mennoos praatje op film opgenomen?)
Kon er eigenlijk maar kort bij zijn, was helemaal leuk, goede apparatuur en mooie locatie!
Dank voor de fotoos en de film (mocht Mennoos praatje op film opgenomen?)
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Hij heeft gezien dat ik aan het filmen was.janamo63 schreef:Hoi,
Kon er eigenlijk maar kort bij zijn, was helemaal leuk, goede apparatuur en mooie locatie!
Dank voor de fotoos en de film (mocht Mennoos praatje op film opgenomen?)
Het filmpje zelf is via jij buis niet te vinden,
mocht het een probleem zijn dan verwijder ik het wel weer.
Zijn presentatie zelf heb ik overigens niet gefilmd,
lijkt mij ook ongewenst, het bijbehorende DvD-boek zal dan wellicht minder worden verkocht.
Re: Beetsterzwaag 2014 Fototopic
Gaaf ziet er gezellig uit!!!!
