http://petoindominique.fr/
Moderator: Beheerdersteam
-
mountainbiker
- Berichten: 48
- Lid geworden op: za 26 jul 2014, 19:30
http://petoindominique.fr/
Kwam een Franse website tegen.http://petoindominique.fr/ Iemand hier mee bekend en kan forum.zelfbouwaudio.nl hier iets mee?
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: http://petoindominique.fr/
godverdekke, dat ziet er een franstalig goudmijntje uit !
Voor een eurocent per letter wil ik wel vertalen
Voor een eurocent per letter wil ik wel vertalen
Re: http://petoindominique.fr/
Googel doet dat voor nop.
Alleen, taalkundig klopt er geen bal meer van, net of het door Yoda geschreven is...
https://translate.google.nl/translate?h ... ique.fr%2F
Alleen, taalkundig klopt er geen bal meer van, net of het door Yoda geschreven is...
https://translate.google.nl/translate?h ... ique.fr%2F
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: http://petoindominique.fr/
Zalig tochray5150 schreef:Googel doet dat voor nop.![]()
CODE: Selecteer alles
En reproductie is verboden zonder schriftelijke gebruik mijn toestemming.
Links wat we vinden op het internet en in boeken in 2003.
Recht, wat het beste werkt in uw regio.
De 3e rechts, een vergissing voor de serieuze en succesvolle voor breedband in MTM.
Tussen de twee, die werd getest.
Re: http://petoindominique.fr/
zijn jullie zeker dat dit over luidsprekers en akoestiek gaat? 
Re: http://petoindominique.fr/
'Enceinte' kan in het frans zowel 'zwanger' als 'luidspreker' betekenen. 
Re: http://petoindominique.fr/
Ken die site wel. Er staan nogal wat T/S parameters van Cabasse units op. Kan ik wel eens gebruiken. Ze lijken me niet altijd correct, overigens.mountainbiker schreef:Kwam een Franse website tegen.http://petoindominique.fr/ Iemand hier mee bekend en kan forum.zelfbouwaudio.nl hier iets mee?
