Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Onderschrift maar even aangepast .....
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Let op de lijsten zijn aangepast en alvast een opzetje van het programma van de luisterdag
Laatst gewijzigd door weidok op za 13 sep 2014, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Zie dat er plaats genoeg is, meld me hierbij aan.
(helaas geen nieuwe projecten om mee te nemen.)
groet,
Aat
(helaas geen nieuwe projecten om mee te nemen.)
groet,
Aat
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Zet mij maar op de lijst. Ik neem mijn Solo201's mee. Ik zal ook wat versterking meenemen. Iets voor deze solo's.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kom volgende week ook naar het Noorden. Ik kan wel mijn kleine EL84 SE meebrengen. Ben heel benieuwd wat dat doet op de breedbanders. Vorige week heb ik de eindbuizen voorzien van nieuwe buisvoetjes want er was een raar ruisje te horen. Dat is nu weg.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Dat word gezellig!
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Leuk... zal de lijsten zsm aanpassenRobertD schreef:Ik kom volgende week ook naar het Noorden. Ik kan wel mijn kleine EL84 SE meebrengen. Ben heel benieuwd wat dat doet op de breedbanders. Vorige week heb ik de eindbuizen voorzien van nieuwe buisvoetjes want er was een raar ruisje te horen. Dat is nu weg.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kom ook... luisteren.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kan er deze keer niet bij zijn. Een volgende luisterdag wil ik wat hulpmiddelen laten zien waarmee je je bovenfrees de functie van een houtdraaibank kan geven, maar dan met een aantal mogelijkheden die je met een houtdraaibank niet hebt.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Leuk! Misschien even een apart topic over maken? B.t.w. dis is ook allemaal met de bovenfrees gedaan: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1592953 e.v.Dan schreef:Ik kan er deze keer niet bij zijn. Een volgende luisterdag wil ik wat hulpmiddelen laten zien waarmee je je bovenfrees de functie van een houtdraaibank kan geven, maar dan met een aantal mogelijkheden die je met een houtdraaibank niet hebt.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Is goed, Conventioneel 3D frezen 2.0 of zo?Pjotr schreef:Leuk! Misschien even een apart topic over maken? B.t.w. dis is ook allemaal met de bovenfrees gedaan: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1592953 e.v.Dan schreef:Ik kan er deze keer niet bij zijn. Een volgende luisterdag wil ik wat hulpmiddelen laten zien waarmee je je bovenfrees de functie van een houtdraaibank kan geven, maar dan met een aantal mogelijkheden die je met een houtdraaibank niet hebt.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Oh jeetje.....
De Maker Faire Groningen is verplaatst.
http://groningenmakerfaire.nl/nieuwe-da ... pril-2015/
Dus niet de dag na de luisterdag !

De Maker Faire Groningen is verplaatst.
http://groningenmakerfaire.nl/nieuwe-da ... pril-2015/
Dus niet de dag na de luisterdag !
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kom ook, en neem dan wel wat muziek mee op de server, wifi e.d. en dan de Class D AMP op de Raspberry, 2 x 25 W en wat van dat andere minipc grut, kan je het ook eens van dichtbij bekijken.
linkje
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1702928
Eventueel kan ik ook DSD files en DAC meenemen, mogen jullie zeggen.
linkje
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1702928
Eventueel kan ik ook DSD files en DAC meenemen, mogen jullie zeggen.
- buizenbuzz
- Berichten: 6
- Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 15:46
- Locatie: Aalden
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten. 
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Kom je met een busje, en/of neem je wat bijzondere gasten mee dan?dre schreef:Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
dre schreef:Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Toch niet weer die Tino????? 
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Het gebouwtje is een oudemannenhuis, met extra hoge ramen zodat rare gasten niet gezien kunnen worden.dre schreef:Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Precies een mooie plek voor Leo! 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren.dre schreef:Precies een mooie plek voor Leo!
Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren
Nu hier dus ook
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Leuk Klaas, dat is alweer ff geleden, we praten even bij dan!buizenbuzz schreef:Ik kom ook
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Het voordeel is dat je zaterdag het tegendeel kan bewijzen!pappaleo schreef:Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren.dre schreef:Precies een mooie plek voor Leo!![]()
![]()
Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren![]()
Nu hier dus ook
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Door terug te fietsen met een Nescio op mijn rug?dre schreef:Het voordeel is dat je zaterdag het tegendeel kan bewijzen!pappaleo schreef:Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren.dre schreef:Precies een mooie plek voor Leo!![]()
![]()
Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren![]()
Nu hier dus ook
Youth is not a time of life; it is a state of mind
