Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door ovni »

Onderschrift maar even aangepast .....
Bijlagen
3 nieuwe condensatoren
3 nieuwe condensatoren
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door weidok »

Let op de lijsten zijn aangepast en alvast een opzetje van het programma van de luisterdag :bakkie:
Laatst gewijzigd door weidok op za 13 sep 2014, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door AatV »

Zie dat er plaats genoeg is, meld me hierbij aan.
(helaas geen nieuwe projecten om mee te nemen.) :(

groet,
Aat
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door molekuul »

Zet mij maar op de lijst. Ik neem mijn Solo201's mee. Ik zal ook wat versterking meenemen. Iets voor deze solo's.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door RobertD »

Ik kom volgende week ook naar het Noorden. Ik kan wel mijn kleine EL84 SE meebrengen. Ben heel benieuwd wat dat doet op de breedbanders. Vorige week heb ik de eindbuizen voorzien van nieuwe buisvoetjes want er was een raar ruisje te horen. Dat is nu weg.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

Dat word gezellig!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door weidok »

RobertD schreef:
Ik kom volgende week ook naar het Noorden. Ik kan wel mijn kleine EL84 SE meebrengen. Ben heel benieuwd wat dat doet op de breedbanders. Vorige week heb ik de eindbuizen voorzien van nieuwe buisvoetjes want er was een raar ruisje te horen. Dat is nu weg.
Leuk... zal de lijsten zsm aanpassen :D
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

Ik kom ook... luisteren.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Dan »

Ik kan er deze keer niet bij zijn. Een volgende luisterdag wil ik wat hulpmiddelen laten zien waarmee je je bovenfrees de functie van een houtdraaibank kan geven, maar dan met een aantal mogelijkheden die je met een houtdraaibank niet hebt.
20140928_115109.jpg
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36744
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Pjotr »

Dan schreef:
Ik kan er deze keer niet bij zijn. Een volgende luisterdag wil ik wat hulpmiddelen laten zien waarmee je je bovenfrees de functie van een houtdraaibank kan geven, maar dan met een aantal mogelijkheden die je met een houtdraaibank niet hebt.
Leuk! Misschien even een apart topic over maken? B.t.w. dis is ook allemaal met de bovenfrees gedaan: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1592953 e.v.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Dan »

Pjotr schreef:
Dan schreef:
Ik kan er deze keer niet bij zijn. Een volgende luisterdag wil ik wat hulpmiddelen laten zien waarmee je je bovenfrees de functie van een houtdraaibank kan geven, maar dan met een aantal mogelijkheden die je met een houtdraaibank niet hebt.
Leuk! Misschien even een apart topic over maken? B.t.w. dis is ook allemaal met de bovenfrees gedaan: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 3#p1592953 e.v.
Is goed, Conventioneel 3D frezen 2.0 of zo? :mrgreen:
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door HoMeR »

Oh jeetje.....
De Maker Faire Groningen is verplaatst.

http://groningenmakerfaire.nl/nieuwe-da ... pril-2015/

Dus niet de dag na de luisterdag !
:boos:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door hannesie »

Ik kom ook, en neem dan wel wat muziek mee op de server, wifi e.d. en dan de Class D AMP op de Raspberry, 2 x 25 W en wat van dat andere minipc grut, kan je het ook eens van dichtbij bekijken.

linkje
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1702928


Eventueel kan ik ook DSD files en DAC meenemen, mogen jullie zeggen. :lol:
Gebruikersavatar
buizenbuzz
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 04 sep 2009, 15:46
Locatie: Aalden

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door buizenbuzz »

Ik kom ook
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten. :sure:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door hannesie »

dre schreef:
Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten. :sure:
Kom je met een busje, en/of neem je wat bijzondere gasten mee dan? :shock:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

dre schreef:
Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten. :sure:
:think:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

:roll: :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door ds23man »

Toch niet weer die Tino????? :mrgreen:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door richard »

dre schreef:
Ik wil wel even melden dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gene die ook in de auto zitten. :sure:
Het gebouwtje is een oudemannenhuis, met extra hoge ramen zodat rare gasten niet gezien kunnen worden.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

Precies een mooie plek voor Leo! :rofl:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

dre schreef:
Precies een mooie plek voor Leo! :rofl:
Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren. :shock: :shock:

Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren :roll:
Nu hier dus ook :relax:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Barry2001 »

buizenbuzz schreef:
Ik kom ook
Leuk Klaas, dat is alweer ff geleden, we praten even bij dan!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

pappaleo schreef:
dre schreef:
Precies een mooie plek voor Leo! :rofl:
Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren. :shock: :shock:

Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren :roll:
Nu hier dus ook :relax:
Het voordeel is dat je zaterdag het tegendeel kan bewijzen! :yeah:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

dre schreef:
pappaleo schreef:
dre schreef:
Precies een mooie plek voor Leo! :rofl:
Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren. :shock: :shock:

Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren :roll:
Nu hier dus ook :relax:
Het voordeel is dat je zaterdag het tegendeel kan bewijzen! :yeah:
Door terug te fietsen met een Nescio op mijn rug? :rock:

:rofl: :rofl: :rofl:
Youth is not a time of life; it is a state of mind
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”