3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nope,je hebt nog 6.1uF nodig. 
Zo de verkoper heeft een eerste bod, ik denk wel iets minder hoog dan hij op gehoopt had...
Ik kan me de ranking van Tony wel voorstellen voor de nieuwe Duelund RS, maar het blijft een kwestie van smaak. Hij doet mooie dingen in het hoog, romiger dan de Mundorf SGO en als je daarvan houdt is het beter. Mundorf SGO geeft echter meer detail in het tophoog > 10kHz.
De advertentie gaat over een Duelund CAST, de vraagprijs is nog niet eens hoog als je de nieuwprijs kent...
De advertentie gaat over een Duelund CAST, de vraagprijs is nog niet eens hoog als je de nieuwprijs kent...
Ik zie niets.... 
Hij heeft mijn bod verwijderd...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Nieuwprijs 1000 euro klopt niet trouwens, bij Acoustic Dimension staan ze voor 195 euro per stuk op de site.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Ik had niet gezien dat het slechts om 1.0uF ging. 
De nieuwe RS is een stuk betaalbaarder en dan heb je eigenlijk al wat Duelund te bieden heeft, zonder dat verder tweaken nog nodig is. Die CAST is gewoon onbetaalbaar als je dat in een hogere waarde wilt.
De nieuwe RS is een stuk betaalbaarder en dan heb je eigenlijk al wat Duelund te bieden heeft, zonder dat verder tweaken nog nodig is. Die CAST is gewoon onbetaalbaar als je dat in een hogere waarde wilt.
We zijn een maandje verder zonder filteraanpassingen! Zou het dan toch ooit gaan naderen naar een eindresultaat?
(het kan ook zijn dat er vanwege de huwelijksvoorbereidingen geen tijd meer over was om aan het filter te tunen
)
Groetjes Walter
(het kan ook zijn dat er vanwege de huwelijksvoorbereidingen geen tijd meer over was om aan het filter te tunen
Groetjes Walter
Trouwen?
Gefeliciteerd Walter!
Gefeliciteerd Walter!
Yep, a.s. woensdag is het zover! 
Ben je al zenuwachtig? 
Je moet toch wat, om de 100 pagina's te halen.

Dan beter nog een stel silver/gold Bybee slipstream purifiers bijkopen en daar 3 pagina's over blaten, dat is nog altijd veel goedkoper dan trouwen!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Contacteer:
Maar het gaat niet om de prijs, het gaat om de geluidskwaliteit

- pappaleo
- Contacteer:
Maar.....
Gefeliciteerd Walter !
Gefeliciteerd Walter !
Bedankt! Met de geluidskwaliteit zal het wel goed zitten, we hebben tijdens de receptie een jazz trio spelen, bestaande uit zeer goede muzikanten.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Ik vrees van niet, over een tijdje gaat je vrouw/vriendin mekkeren dat jullie in de toekomst kinderen willen, maar dat kan niet in dat ouwe hok op de 9e etage. dus moet er een Vinex woning komen. waarvan de acoustiek niet helemaal is wat het zijn moet. dus moeten er allemaal aanpassingen gedaan worden. en daarna blijkt dat de sinaasappel kistjes niet passen bij de nieuwe designmeubels.Walt schreef:Zou het dan toch ooit gaan naderen naar een eindresultaat?![]()
je bent dus voorlopig nog niet klaar...
Maarre, gefeliciteerd bij deze.
Hallo Ray,
Mochten er kinderen gaan komen dan gaat de AT/AMT set sowieso in de opslag en dan komt er iets te staan wat beter geschikt is in een omgeving van kleine kindervingers. Wellicht de Fane/Beyma combi of het low budget 2-weg Scanspeak/Vifa wedstijd systeem met een stevig frontje ervoor.
Groetjes Walter
Mochten er kinderen gaan komen dan gaat de AT/AMT set sowieso in de opslag en dan komt er iets te staan wat beter geschikt is in een omgeving van kleine kindervingers. Wellicht de Fane/Beyma combi of het low budget 2-weg Scanspeak/Vifa wedstijd systeem met een stevig frontje ervoor.
Groetjes Walter
- pappaleo
- Contacteer:
Dat ben ik nog nooit tegengekomen.Walt schreef:....dan komt er iets te staan wat beter geschikt is in een omgeving van kleine kindervingers.
Traliewerk. En dan nog...Walt schreef:.... met een stevig frontje ervoor.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Ah, het finetunen van een vent duurt ook vrij lang maar blijkbaar ben je nu goed genoeg afgestemdWalt schreef:We zijn een maandje verder zonder filteraanpassingen! Zou het dan toch ooit gaan naderen naar een eindresultaat?![]()
(het kan ook zijn dat er vanwege de huwelijksvoorbereidingen geen tijd meer over was om aan het filter te tunen)
Groetjes Walter
Veel geluk toegewenst en een fijne dag!
Dan doe ik het maar:wat trek je aan? 
Ik vermoed dat hier vast een ervaringsdeskundige spreekt.pappaleo schreef:Dat ben ik nog nooit tegengekomen.Walt schreef:....dan komt er iets te staan wat beter geschikt is in een omgeving van kleine kindervingers.
Traliewerk. En dan nog...Walt schreef:.... met een stevig frontje ervoor.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
dre schreef:Dan doe ik het maar:wat trek je aan?
En als hapjes tijdens de receptie onder andere toast met cavia paté zeker? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Sate met meloen toch????