Dremel goes 3D
Moderator: Beheerdersteam
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Dremel goes 3D
Velleman importeert gewoon Chinese meuk en rebrand hetray5150 schreef:Velleman heeft er ook al eentje.
Volgens Tweakers kost die Dremel 775 euro, wat een bijzonder nette prijs is
Re: Dremel goes 3D
Dit ziet er anders ook wel erg Chinees uit, zeker voor dat bedrag. Aan de voorbeelden op die site te zien kun je er trouwens weinig nuttigs mee anders dan dat het je van de straat houdt.b_force schreef:Velleman importeert gewoon Chinese meuk en rebrand hetray5150 schreef:Velleman heeft er ook al eentje.![]()
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Dremel goes 3D
Pjotr schreef:........ Aan de voorbeelden op die site te zien kun je er trouwens weinig nuttigs mee anders dan dat het je van de straat houdt.
Re: Dremel goes 3D
Maar als je zo'n ding wilt hebben kun je hem toch ook bestellen bij forumlid Vinculum ?
http://www.builda3dprinter.eu/
http://www.builda3dprinter.eu/
Re: Dremel goes 3D
Ja, dan is die 1000 euro echt geen weggegooid geld...Dan schreef:Ik heb een collega die er IPhone hoesjes mee maakt. Tsssk....
Re: Dremel goes 3D
ray5150 schreef:Ja, dan is die 1000 euro echt geen weggegooid geld...Dan schreef:Ik heb een collega die er IPhone hoesjes mee maakt. Tsssk....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Dremel goes 3D
Je moet je ook niet vergissen met dat ding trouwens. Dus dat de stoommaaltijd van de AH erin gaat 
Re: Dremel goes 3D
Die dremel, dat is een flashforge dreamer:
http://www.flashforge-usa.com/shop/3d-p ... nter.html/
Maar dan niet dual, en met dremel logo erop...
http://www.flashforge-usa.com/shop/3d-p ... nter.html/
Maar dan niet dual, en met dremel logo erop...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Dremel goes 3D
Is wel iets voor Dre trouwens, hij zet zijn project erin en 5 minuten later: Ping... Project klaar.

- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn

