Is dit iets lokaals of hebben meer mensen hier last van
504 Gateway Time-out
Moderator: Beheerdersteam
504 Gateway Time-out
Ik heb de laatste tijd (ongeveer een maandje) af en toe het volgende probleem:
meestal verschijnt de website na een refresh wel maar soms moet ik echt een paar minuutjes wachten.
Is dit iets lokaals of hebben meer mensen hier last van
Is dit iets lokaals of hebben meer mensen hier last van
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 504 Gateway Time-out
Dat heb ik ook zo nu en dan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 504 Gateway Time-out
Heb ook regelmatig problemen, vooral s'ochtends rond een uur of 7. Kom dan helemaal het forum niet op.
Re: 504 Gateway Time-out
Idem, ik krijg soms ook een 502 of 503 melding.
Meestal maar kort onbereikbaar, maar laatst duurde het meer dan een half uur
.
De hamsters zullen wel op zijn.
Meestal maar kort onbereikbaar, maar laatst duurde het meer dan een half uur
De hamsters zullen wel op zijn.
Laatst gewijzigd door Chris_T op di 16 sep 2014, 7:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 504 Gateway Time-out
Het komt idd vaak 's morgens voor en zo te zien aan de woonplaatsen is het zeker niet lokaal.
Re: 504 Gateway Time-out
Vrijwel nooit, slechts een heel enkele keer.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 504 Gateway Time-out
yep, t probleem was bekend en is ondertussen door Sander opgelost 
Re: 504 Gateway Time-out
Heh, gelukkig, ik was al helemaal ontregeld in de ochtend.

Re: 504 Gateway Time-out
Super 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 504 Gateway Time-out
Hier ook: Peuk, bak koffie, zelfbouwaudioforum. Dan komt de stoelgang wel op gang!hannesie schreef:Heh, gelukkig, ik was al helemaal ontregeld in de ochtend.![]()
![]()
Re: 504 Gateway Time-out
Nice! Was het een intern probleem, of had het iets met de routering te maken zoals een tijdje geleden?Henkjan schreef:yep, t probleem was bekend en is ondertussen door Sander opgelost
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 504 Gateway Time-out
t was een issue op de serverChris_T schreef:Nice! Was het een intern probleem, of had het iets met de routering te maken zoals een tijdje geleden?Henkjan schreef:yep, t probleem was bekend en is ondertussen door Sander opgelost
