Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » wo 03 sep 2014, 19:06
Al het hout voor CW2 gezaagd
Gaan 8 platen van 60 x 240 in op
Waarschijnlijk vanavond foto's van het houtpakket.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 03 sep 2014, 19:22
Of 4 van 120x240...
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 03 sep 2014, 19:26
Groningse logica?
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » wo 03 sep 2014, 19:41
ds23man schreef: Of 4 van 120x240...
Had ook gekund maar dan had ik ze moeten kopen en deze .........
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 03 sep 2014, 19:48
dre schreef: Groningse logica?
Nee hoor, een standaardplaatmaat is 244x122 en daar denk is dus in.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 03 sep 2014, 19:50
We hebben niet allemaal een trekker om ze op te pikken.....
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 03 sep 2014, 19:51
Hoezo? Een timmerman krijgt ze ook op die maat binnen.....
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 03 sep 2014, 19:54
Binnen krijgen is iets anders als ophalen toch?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 03 sep 2014, 20:18
Beetje timmerman heeft een aanhangwagen en four wheel drive!
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » wo 03 sep 2014, 20:35
En een Altendorf in de werkplaats.....
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 03 sep 2014, 20:36
CarloPJB schreef: En een Altendorf in de werkplaats.....
Hee, je omschrijft mijn timmermannetje....
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » di 09 sep 2014, 21:10
Voor degene die denken dat er niks gebeurd
Ik ben al 2 avonden bezig met CW nr 2.
De potten houtlijm vliegen er door
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 10 sep 2014, 8:23
Kun je ook in emmers krijgen, stukken goedkoper!
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » wo 10 sep 2014, 11:09
Zal er eens naar op zoek gaan , bedankt voor de tip .
Je zit wel met beperkte houdbaarheid , dus om nu gelijk 10 liter aan te schaffen
Laatst gewijzigd door
CarloPJB op wo 10 sep 2014, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » wo 10 sep 2014, 11:25
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 14 sep 2014, 10:10
Helemaal niet meegekregen dat je hier zo snel een reply op had gegeven.
Ben nu al voorzien maar mocht ik in de toekomst de emmer leeg hebben ......
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » zo 14 sep 2014, 10:12
Status van de tweede kast.
Achterkant en zijkanten zijn klaar .
Vandaag gaat de onder en bovenkant erop en zaag ik het woofergat uit de baffle.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » wo 17 sep 2014, 21:32
Onder en boven kant zit. Baffle ben ik niet aan toegekomen.
Ben nu wel bezig om de achterkant van 4 mm Mdf te voorzien .
Morgen weer een zijde en zo krijgt nummer 2 langzaam maar zeker gestalte.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 18 sep 2014, 7:36
Hmpf....
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » vr 19 sep 2014, 17:46
Hier ook wat foto`s plaatsen. Alweer tijd geleden.
Bijlagen
Dan
Berichten: 1509 Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder
Bericht
door Dan » vr 19 sep 2014, 20:41
Hé die blauwe folie zat ook op mijn keukenkastjes!
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » vr 19 sep 2014, 20:52
Dan schreef: Hé die blauwe folie zat ook op mijn keukenkastjes!
Toevallig ook IKEA
Dacht dat het wel een hele makkelijke manier van afwerken was
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » do 25 sep 2014, 19:55
Kleine update.
Net een zijkant in de 4 mm gezet. Morgen avond de andere en dan zaterdag boven en onderkant. Als het meezit dan ook de witte baffle en dan zondag afmonteren en naar locatie zien te krijgen .
rikpost
Berichten: 2487 Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord
Bericht
door rikpost » vr 26 sep 2014, 18:53
Ik heb zulke bakbeesten nog nooit in een woonkamer gezien.
Ik bedoel het zal allemaal wel erg makkelijk gaan maar is het niet een beetje overkill
Volgens mij draai je straks op 1%
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » vr 26 sep 2014, 18:55
Wacht maar tot je kwaliteit van het laag hoort!