RC network
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: RC network
En het schema hier is van V1.2 ?
Dat die 10k een trimpot is lijkt me link.Als je 'm dan naar nul draait gaat er wel een heel grote stroom door de fet's.
Anne
Dat die 10k een trimpot is lijkt me link.Als je 'm dan naar nul draait gaat er wel een heel grote stroom door de fet's.
Anne
Het is een trimpot van 5K en niet 10K;
Het schema dat ik laat zien is niet van de amp in kwestie maar van een afgeleide.Wat ik bedoel de amp module is de First One zie foto het is de highEnd versie van het schema dat ik gepost heb.Ik weet niet of hij het schema gaat geven maar ik zal het vragen en ook waarom versie V1.3 het fenomeen niet heeft
Het schema dat ik laat zien is niet van de amp in kwestie maar van een afgeleide.Wat ik bedoel de amp module is de First One zie foto het is de highEnd versie van het schema dat ik gepost heb.Ik weet niet of hij het schema gaat geven maar ik zal het vragen en ook waarom versie V1.3 het fenomeen niet heeft
Oei, als Ray 't maar niet ziet
Komt onmiddelijk met water en zeep aanzetten
Anne
Komt onmiddelijk met water en zeep aanzetten
Anne
Wat niet ziet?Ah!buis schreef:Oei, als Ray 't maar niet ziet![]()
Komt onmiddelijk met water en zeep aanzetten![]()
Anne
Hoezo ? omdat er SMD opzit ?
Valt wel mee hoor, ziet er keurig afgewerkt uit. al hoewel het nut me hiervan op deze plek mij ontgaat, in een conventionele eindversterker is toch al vrijwel alles groot, lomp, en zwaar.
Valt wel mee hoor, ziet er keurig afgewerkt uit. al hoewel het nut me hiervan op deze plek mij ontgaat, in een conventionele eindversterker is toch al vrijwel alles groot, lomp, en zwaar.
27cm x 12 cmray5150 schreef:En het bijbehorend koelblok ?
Wat gegevens van de amp
Technical specifications:
Maximal power (20 Hz - 20 kHz, THD 0,1 %)
160 Wrms/8 Ohm
250 Wrms/4 Ohm
Maximal power (20 Hz - 20 kHz, THD 0,05 %)
150 Wrms/8 Ohm
230 Wrms/4 Ohm
THD (100 Wrms/4 Ohm, 10 kHz)
0,004 %
THD (100 Wrms/4 Ohm, 100 Hz)
0,0034 %
IMD (80 Vpp/4 Ohm, 19+20 kHz)
0,003 %
THD (1 Wrms/8 Ohm, 1 kHz)
< 0,0016 %
Frequency response (-3 dB)
3 Hz - 3 MHz
Slew-rate
240 V/us
Signal to noise ratio
> -110 dB
Voltage gain
+27 dB
Input impedance
10 kOhm
Output impedance (20 Hz - 20 kHz)
< 10 mOhm
Damping factor (100 Wrms/4 Ohm, 20 kHz)
> 2000, measured on PCB output terminals
Output DC offset
< +/-5 mV
Supply voltage
+/-40 V to +/-63 V
Dus is wat afmetingen betreft het gebruik van SMD, in deze volkomen nutteloos...
Who cares als dat bordje een paar centimeter groter zal worden, valt in het niet bij de afmetingen van het koelblok.
Who cares als dat bordje een paar centimeter groter zal worden, valt in het niet bij de afmetingen van het koelblok.