Cornerwoofers met Precision Devices 2150 nieuwe foto`s 12-10
Moderator: Beheerdersteam
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
kan ik me vast inschrijven voor de luistersessie?

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Motorfret schreef:kan ik me vast inschrijven voor de luistersessie?![]()
Als alles helemaal klaar is overweeg ik wel een luistermiddag voor klein clubje mensen.
Mochten er nog
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Net de eerste schuine hoek voorzien van 8 mm multiplex. Dit vast met bruislijm en schroeven en dan komt daar later nog 4 mm MDF over.
Heb voor deze manier gekozen omdat mij dat toch veiliger/sterker lijkt.
Heb voor deze manier gekozen omdat mij dat toch veiliger/sterker lijkt.
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
We zien over anderhalf uur de foto's welCarloPJB schreef:Net de eerste schuine hoek voorzien van 8 mm multiplex. Dit vast met bruislijm en schroeven en dan komt daar later nog 4 mm MDF over.
Heb voor deze manier gekozen omdat mij dat toch veiliger/sterker lijkt.
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
En hier de rest van de foto`s.
Morgen de uitstekende randen wegfresen en daarna verder met 4 mm MDF.
Morgen de uitstekende randen wegfresen en daarna verder met 4 mm MDF.
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Elke dag mee bezig geweest.
De laatste zijkant taat nu met 4 mm MDF erop te drogen. Volgende stap is boven en onderkant. Dat zie ik vandaag ook nog wel gebeuren.
Daarna de baffle , die is bijna kant en klaar , hoeft alleen een gaatje in voor de driver en dan erop verlijmen. Voor extra hechting overweeg ik hier aan de achterkant wat gleufjes in te zagen. Gaat namelijk om een kant en klaar afgelakt paneel
Foto' s volgen snel.
De laatste zijkant taat nu met 4 mm MDF erop te drogen. Volgende stap is boven en onderkant. Dat zie ik vandaag ook nog wel gebeuren.
Daarna de baffle , die is bijna kant en klaar , hoeft alleen een gaatje in voor de driver en dan erop verlijmen. Voor extra hechting overweeg ik hier aan de achterkant wat gleufjes in te zagen. Gaat namelijk om een kant en klaar afgelakt paneel
Foto' s volgen snel.
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Net even op industriele weegschaal gehad , zit nu op de 79,8 kg . Komt nog de gelakte frontplaat bij van 8,4 en dan nog 31 kg driver 
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
dan zou ik maar snel vrienden gaan maken! 
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Met wie
Kast staat ondertussen al in de woonkamer
Kast staat ondertussen al in de woonkamer
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Mmmm, afgaande op de foto's dacht ik dat er een soort van Dixi gebouwd werd...

Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Een Dixie kwam dan weer niet bij me op..... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Tis in ieder geval behoorlijk knaagdier bestendig.............
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
ray5150 schreef:Mmmm, afgaande op de foto's dacht ik dat er een soort van Dixi gebouwd werd...![]()
Dixi hey ......en bedankt
- pappaleo
- Berichten: 12413
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
ray5150 schreef:Mmmm, afgaande op de foto's dacht ik dat er een soort van Dixi gebouwd werd...![]()
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Staat bij mij ook in de woonkamer ipv de schuur dus heb sowieso niet zo last van knaagdieren 
- pappaleo
- Berichten: 12413
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Carlo, ik vind het een meesterlijk bouwwerk
, maar ik moest er toch even om lachen. 
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Gerrit schreef:Ik dacht aan meer hier aan:
![]()
Gerrit
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Ik kan wel een tilletje geven desnoods ,woon toch om de hoekCarloPJB schreef:Met wie![]()
Kast staat ondertussen al in de woonkamer
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Edit ,had verder moeten lezenCarloPJB schreef:Met wie![]()
Kast staat ondertussen al in de woonkamer
Het donderd hier al een tijdje trouwens ,al aan het testen
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
rikpost schreef:Ik kan wel een tilletje geven desnoods ,woon toch om de hoekCarloPJB schreef:Met wie![]()
Kast staat ondertussen al in de woonkamer
Maar als ik met de volgende kast zover ben heb je zomaar kans dat ik van je aanbod gebruik maak
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
Mede forum genoten
Voordat ik straks de woofer er in schroef .... omdat ik deze onder de 40Hz ga gebruiken en deze via de Hypex DSP zal worden aangestuurd en kan worden gecorrigeerd heb ik toch geen Pritex of andere ongein nodig in de kast ???
Voordat ik straks de woofer er in schroef .... omdat ik deze onder de 40Hz ga gebruiken en deze via de Hypex DSP zal worden aangestuurd en kan worden gecorrigeerd heb ik toch geen Pritex of andere ongein nodig in de kast ???
Re: Cornerwoofers met Precision Devices 2150 FOTO`sss
In principe hoeft er niets in,maar zelf zou ik alleen een beetje wol of baf er n stoppen.
Kan ik trouwens al boeken?
Kan ik trouwens al boeken?
