Mijn PM-box was weer vol. Ik zou het prettig vinden om alle berichten te kunnen bewaren. Qua ruimte kan dat niet ontzettend veel innemen. Is er geen mogelijkheid om je inbox te koppelen aan de hoeveelheid data die je kunt uploaden? Want daar heb ik nog maar 2% van benut.
je mag nu al 500 in je inbox, 250 in je sentbox, en nog eens 500 in je savebox bewaren... is dat niet genoeg?
Tja, waarom zou je daar een limiet op zetten? Gezien je 10Gbyte (!!) aan attachements mag uploaden, lijkt de berichtenlimiet me niet nodig omwille van besparing op capaciteit.
Ik kan me voorstellen dat de veelgebruikers veel PM berichten sturen en ontvangen. Ik heb er zelf ook de voorkeur aan om ze te bewaren.
Ik zou zeggen zet het totaal op 1 Gbye. Dat is denk ik ruimschoots voldoende voor plaatjes en PM's voor een heeeeeeele lange tijd .
Max aantal berichten is flink groter.
Geen tijd om te bepalen hoeveel, ik duik weer in mijn Quantum Mechanica. Schrodinger vergelijkingen zijn al lastig zat.
If you click on Add an Attachment, you will see the box for adding Attachments.
If you click on Posted Attachments, you will see a list of already attached Files and you are able to edit them.
If you want to Replace (Upload new Version) an Attachment, you have to click both links. Add the Attachment as you normally would do, thereafter don't click on Add Attachment, rather click on Upload New Version at the Attachment Entry you intend to update.
er zijn allemaal omwegen.. je kan eenPM aan jezelf sturen bv en dan naar dat attachchment linken.. maar nog ff geduld, als we de forum upgrade naar phpbb3 doen is het plaatsen van attachments in de text meteen geregeld