Hallo allen,
Ik ben max, en woon in noord brabant.
Ben vroeger heel actief geweest met electronica, maar was al een aantal jaren gestopt.
Maar ben weer begonnen.
Max stelt zich voor.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Max stelt zich voor.
Klinkt goed, welkom bij deze, Max.
Heb je ook weer bepaalde plannen, je zult niet voor niks lid zijn geworden ?
Heb je ook weer bepaalde plannen, je zult niet voor niks lid zijn geworden ?
