3D freesbedrijfje gezocht
Moderator: Beheerdersteam
3D freesbedrijfje gezocht
Hallo,
Wellicht is het al een keer gevraagd op dit forum, maar ik ben vrij nieuw op dit forum.
Weet iemand een (klein) bedrijfje of hobbyer die de mogelijkheid heeft om platen hout
(berken multiplex) te frezen voor een aantal luidsprekerkasten?
3D frezen is noodzakelijk omdat het luidsprekerontwerp diverse hoeken heeft op de langszijde
van de plaat.
Hoor het graag.
Gr.
Marcel
Wellicht is het al een keer gevraagd op dit forum, maar ik ben vrij nieuw op dit forum.
Weet iemand een (klein) bedrijfje of hobbyer die de mogelijkheid heeft om platen hout
(berken multiplex) te frezen voor een aantal luidsprekerkasten?
3D frezen is noodzakelijk omdat het luidsprekerontwerp diverse hoeken heeft op de langszijde
van de plaat.
Hoor het graag.
Gr.
Marcel
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Je zou eens kunnen gaan praten met forumlid Kees Soeters :
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... file&u=647
http://www.techgraphix.nl/
Volgens mij heeft hij iets dergelijks wel eens eerder gedaan.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/memberlis ... file&u=647
http://www.techgraphix.nl/
Volgens mij heeft hij iets dergelijks wel eens eerder gedaan.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
3D frezen (relieffrezen) kan altijd, maar het is een heel tijdrovend klusje omdat je de hele lengte omgeveer 10 keer per millimeter gaat afleggen, bovendien moet je dan wel het hele relief eerst grof weg frezen. Dus mogelijk is het op een eenvoudiger wijze te doen: met een knappe zaagtafel bijvoorbeeld.
Kees
Kees
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Zaagkees over twee weken weer.... maar dan ook vandikteKees, afkortKees, lijmKees en transportKees.
Kees
Kees
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Das gemeen 
daar kan ik natuurlijk nooit tegenaan
LijmKees, Zaagkees, LaserKees, FreesKees, VandikteKees, AfkortKees en wie weet wat ie allemaal nog meer bedenkt.
Dalijk gaat ie me vertellen dat ie ook nog DraaiKees is.
daar kan ik natuurlijk nooit tegenaan
LijmKees, Zaagkees, LaserKees, FreesKees, VandikteKees, AfkortKees en wie weet wat ie allemaal nog meer bedenkt.
Dalijk gaat ie me vertellen dat ie ook nog DraaiKees is.
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Hallo,
Allen bedankt voor de input.
Topic mag gesloten worden.
Mvg,
Marcel
Allen bedankt voor de input.
Topic mag gesloten worden.
Mvg,
Marcel
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
Oh ?
Maar mogen wij niet weten op welke oplossing je uitgekomen bent ?
Maar mogen wij niet weten op welke oplossing je uitgekomen bent ?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: 3D freesbedrijfje gezocht
de NietKees...ray5150 schreef:Maar mogen wij niet weten op welke oplossing je uitgekomen bent ?
Oh ja, Kees den draaier (of draaikees) ben ik ook..
Kees
