het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat leesplezier valt de laatste tien jaar wel mee, 't gaat voornamelijk nog maar over microcontrollers, SMD, en dingen die door lunix bestuurd kunnen worden...
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12450
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb ook nog steeds een paar halfgeleidergidsen die te liggen verstoffen.
Als iemand interesse heeft
Als iemand interesse heeft
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.diyaudio.com/forums/swap-mee ... rmany.html
Een forse Visaton speaker
Effe foto erbij gezet
Een forse Visaton speaker
Effe foto erbij gezet
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Hypex prototypes op marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... erker.html
Heb er zelf geen doel en/of tijd voor maar ik kan me voorstellen dat emand anders hier dat wel heeft.
Wel interessant!
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... erker.html
Heb er zelf geen doel en/of tijd voor maar ik kan me voorstellen dat emand anders hier dat wel heeft.
Wel interessant!
Re: het "te koop gezien" topic....
Audiolab M480
Volgens mij wel de moeite waard om klaar te krijgen?
http://link.marktplaats.nl/m830584417
Volgens mij wel de moeite waard om klaar te krijgen?
http://link.marktplaats.nl/m830584417
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15175
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Staat erbij he. Zekering vervangen en weg is de vervorming 
Re: het "te koop gezien" topic....
Het is toch algemeen bekend dat zekeringen voor vervorming zorgen? Hup, overbruggen dus! 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
nette TD125 bij een kennis van me in z'n vintage winkel:
http://www.ztijl.nl/webshop/toon-produc ... -1970/2674
http://www.ztijl.nl/webshop/toon-produc ... -1970/2674
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Wat denken jullie hiervan een stel Dynaudio Twynn
Wat denken jullie hiervan een stel Dynaudio Twynn
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij heb ik die gebouwd. Ik heb ze oorspronkelijk in het wit gemaakt en ben afgeweken van het bouwplan door de facetranden te wijzigen. Die zaten oorspronkelijk niet aan de voorkant. Later heb ik ze verkocht aan iemand en heb ze voor hem nog anthraciet grijs gemaakt. Ook de aansluitingen aan de achterzijde zijn exact zoals ik ze gemaakt heb.meanman64 schreef:http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Wat denken jullie hiervan een stel Dynaudio Twynn
Re: het "te koop gezien" topic....
Als de tweeter te beschadigd is, kun je nieuwe bestellen door het originele exemplaar op te sturen en krijg je de gelegenheid een nieuwe te bestellen.
Dat kan alleen als je een origineel opstuurt.
Dat kan alleen als je een origineel opstuurt.
Re: het "te koop gezien" topic....
Hoe heb jij ze gehoormatig ervaren?pappaleo schreef:Volgens mij heb ik die gebouwd. Ik heb ze oorspronkelijk in het wit gemaakt en ben afgeweken van het bouwplan door de facetranden te wijzigen. Die zaten oorspronkelijk niet aan de voorkant. Later heb ik ze verkocht aan iemand en heb ze voor hem nog anthraciet grijs gemaakt. Ook de aansluitingen aan de achterzijde zijn exact zoals ik ze gemaakt heb.meanman64 schreef:http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en ... ousPage=lr
Wat denken jullie hiervan een stel Dynaudio Twynn
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Best wel aardig, in mijn toenmalige luisterruimte. Ik heb later wat gebouwd dat in mijn optiek beter was en gewoon omdat ik weer vwat wilde bouwen.
Ik kan niet alles bewaren en deze kon ik aan een collega van de hand doen. Dat is volgens mij overigens niet de huidige verkoper.
Ik kan niet alles bewaren en deze kon ik aan een collega van de hand doen. Dat is volgens mij overigens niet de huidige verkoper.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vind deze er wel heel interessant uitzien. Is het makkelijk om een ander (wel verkochte ) type tweeter erin te plaatsen? Welke zou dan passen?
Re: het "te koop gezien" topic....
Morel tweeters worden veel gebruikt als vervangerGotez schreef:Ik vind deze er wel heel interessant uitzien. Is het makkelijk om een ander (wel verkochte ) type tweeter erin te plaatsen? Welke zou dan passen?
Hierbij denk ik aan de CAT 328
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb nog een set D28SQ tweeters liggen. Technisch dezelfde tweeter, maar met een rechthoekige frontplaat.
Als het inderdaad mijn exemplaren zijn, dan is de tweeter niet ingefreesd. Dat wil zeggen dat je ze zo kan verwisselen. Het ziet er natuurlijk iets minder mooi uit.
Als je een beetje handig bent kun je de frontplaten van de tweeters misschien verwisselen.
Als het inderdaad mijn exemplaren zijn, dan is de tweeter niet ingefreesd. Dat wil zeggen dat je ze zo kan verwisselen. Het ziet er natuurlijk iets minder mooi uit.
Als je een beetje handig bent kun je de frontplaten van de tweeters misschien verwisselen.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vind ze er overigens best gehavend uitzien. De hoeken aan de achterkant (bovenzijde) zijn behoorlijk ontdaan van verf. Volgens mij zijn ze een keer omgevallen tegen een muur en daarbij waarschijnlijk op de tweeter terechtgekomen. Ik ben er bijna zeker van dat het mijn exemplaren zijn vanwege de witte laag die verschijnt onder de beschadigde grijze verf.
Maar netjes plamuren en een nieuw laklaagje, dan kunnen ze er wel weer mee door.
Maar netjes plamuren en een nieuw laklaagje, dan kunnen ze er wel weer mee door.
Re: het "te koop gezien" topic....
Maar is 175 voor de speakers plus 170 voor twee tweeters (http://www.eltim.eu/index.php?item=more ... 33&lang=en) is best aan de prijs. Is deze speaker dat waard?
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: het "te koop gezien" topic....
Lijkt mij te veel, een origineel setje van Dynaudio doet soms nog geen 300,- en dan is het een fabrieksspeaker, veel waardevaster. Dit is een klusproject, ik zeg max 125,-
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja, het is zeker te veel. Ik weet niet meer voor welke prijs ik ze heb weggedaan in 1990 of daaromtrent, Ik dacht 700 gulden (ja, gulden).
Dus 175 euro is veel te duur zeker als je bedenkt dat een van de tweeters defect is.
Er zit wel een lekker dikke spoel in voor het laag: 1.5 mm luchtspoel.
Maar meer dan 100 euro? Nee hoor.
Dus 175 euro is veel te duur zeker als je bedenkt dat een van de tweeters defect is.
Er zit wel een lekker dikke spoel in voor het laag: 1.5 mm luchtspoel.
Maar meer dan 100 euro? Nee hoor.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dan denk ik dat de Dynaudio's voor Henk zijn, die bood 130 
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik had zelf een bod gedaan van 100 per mail, met motivatie. Gewoon uit historische overwegingen. Direct daarna verscheen het bod van 130. Dus dat neem ik even niet serieus. En als het wel een reeel bod is, dan wens ik Henk er veel plezier mee.
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee hoor, niets meer van gehoord.renderman schreef:Pagina bestaat niet meer. Verkocht aan pappaleo?
