Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Moderator: Beheerdersteam
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Allereerst wil ik Ruud nogmaals bedanken voor de leerzame en gezellige middag. Ik vond het erg leuk en het was zeer de moeite waard.
Hierbij wat foto´s van de middag.
Hierbij wat foto´s van de middag.
- CoenvanDongen
- Contacteer:
Was een erg leuke en leerzame middag! Dankjewel Ruud! 
- RobertD
- Contacteer:
Een heel leuke middag waarop Ruud rustig door het proces van meten, simuleren en filteren heen is gelopen.
Veel geluisterd en geleerd.
Nu proberen e.e.a. in de praktijk te brengen, dat zal niet zo makkelijk zijn als het lijkt.
Ruud, bedankt voor de uitleg!
Veel geluisterd en geleerd.
Nu proberen e.e.a. in de praktijk te brengen, dat zal niet zo makkelijk zijn als het lijkt.
Ruud, bedankt voor de uitleg!
Ruud, dank voor de gastvrijheid en de relaxte maar vooral duidelijke uitleg. Het was een top middag!
Voor wie een volgende keer gaat of misschien nog twijfelt: warm aanbevolen!!
Owja, Dreams staat hier nu op, het is tijd om eens wat af te maken
Voor wie een volgende keer gaat of misschien nog twijfelt: warm aanbevolen!!
Owja, Dreams staat hier nu op, het is tijd om eens wat af te maken
- pappaleo
- Contacteer:
Het was inderdaad een leuke en leerzame middag.
Ruud, bedankt
Ruud, bedankt
Het was aanschouwelijk onderwijs, en dan ook direct de resultaten van het handelen te kunnen beoordelen, was dan helemaal leuk.
Een verkeerd gepoolde tweeter werd direct zichtbaar, en een de afwijkende spoel kwam ook na enig onderzoek boven water.
LEERZAME MIDDAG.
En dan ook nog leuk en gezellig.
Een verkeerd gepoolde tweeter werd direct zichtbaar, en een de afwijkende spoel kwam ook na enig onderzoek boven water.
LEERZAME MIDDAG.
En dan ook nog leuk en gezellig.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb er zelf veel van geleerd. Er zijn een hoop puzzelstukjes op zijn plaats gevallen. Ruud heeft dus een soort hands-on cursus samengesteld waar hij zeker nog een sessie van wil geven. Naast het feit dat ik het daarom niet kies vind om zijn werkwijze hier direct te etaleren, matig mij niet aan dat ik nu deskundig genoeg zou zijn, en ook nog genoeg didactische kwaliteiten zou bezitten, om hier even de uiteenzetting van gisteren te herhalen.wouter schreef:Vertel, vertel... graag in het daarvoor bestemde topic natuurlijk maar ik zag vooral foto's maar geen metingen, stappen plan o.i.d.pappaleo schreef:En ik zou zeggen: Vandaag hebben we gehoord, geleerd en gezien wat een tweeter nog kan uitmaken, maar ook hoe je met de beschikbare middelen een optimaal resultaat kan bereiken.markbakk schreef:Ik zou zeggen: Dre denkt de tweeter te horen, maar luistert naar de troep die de woofer produceert boven de 5-6 kHz.
Ik ga zelf eerst thuis aan de slag met de opgedane kennis.
a/ Je hoeft het toch niet in dit draadje uit te leggen? De vraag werd in een ander draadje gesteld.pappaleo schreef:Ik heb er zelf veel van geleerd. Er zijn een hoop puzzelstukjes op zijn plaats gevallen. Ruud heeft dus een soort hands-on cursus samengesteld waar hij zeker nog een sessie van wil geven. Naast het feit dat ik het daarom niet kies vind om zijn werkwijze hier direct te etaleren, matig mij niet aan dat ik nu deskundig genoeg zou zijn, en ook nog genoeg didactische kwaliteiten zou bezitten, om hier even de uiteenzetting van gisteren te herhalen.
Ik ga zelf eerst thuis aan de slag met de opgedane kennis.
b/ Ruud heeft jou een supergeheime tovertruc geleerd waar patent op rust?
Volgens mij smoesjes en snap je de uitleg (nog) niet
- pappaleo
- Contacteer:
Pjotr schreef:a/ Je hoeft het toch niet in dit draadje uit te leggen? De vraag werd in een ander draadje gesteld
wouter schreef:Vertel, vertel... graag in het daarvoor bestemde topic natuurlijk
Je moest eens wetenPjotr schreef:b/ Ruud heeft jou een supergeheime tovertruc geleerd waar patent op rust?
Inderdaad, ik snap er geen r**t vanPjotr schreef:Volgens mij smoesjes en snap je de uitleg (nog) niet![]()