het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Nieuw van onze Hollander in China : Arjen Helder, mooie Tripath pcb's voor weinig. Aanzienlijk betere componenten dan de eerdere versies, die overigens ook nog steeds te koop zijn.
Ik kreeg als "eerdere customer" vandaag een e-mail van Arjen uit China met daarin onderstaande info.
=============================
"the newest pcb: Deluxe 2th new version TA2020 pcb and TA2024 PCB are available"
http://stores.shop.ebay.co.uk/arjenheld ... m14&_pgn=1
Thanks for your time.
Hope to cooperate with you!
Email:
technical support:arjenhelder@hotmail.com
price and logistic:cute_sqstacy@hotmail.com
=============================
Ik kreeg als "eerdere customer" vandaag een e-mail van Arjen uit China met daarin onderstaande info.
=============================
"the newest pcb: Deluxe 2th new version TA2020 pcb and TA2024 PCB are available"
http://stores.shop.ebay.co.uk/arjenheld ... m14&_pgn=1
Thanks for your time.
Hope to cooperate with you!
Email:
technical support:arjenhelder@hotmail.com
price and logistic:cute_sqstacy@hotmail.com
=============================
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het is m.i. niet zo dat Arjen slager en keurmeester is !Xander schreef:Ah, de QC Electrical Engineer die even later EE is.
Hij laat i.i.g. als EE mooie dingen bouwen daar en test ze als QC voordat ze worden verscheept.
QC of EE, wat telt is:
Positive Feedback: 100%
Feedback score: 390
-> tevreden klanten dus.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Ik zie een paar mooie stands verschijnen hier ...
(of misschien wel als mid-hoorn)
http://daanveilingen.nl/Item.aspx?ItemI ... egoryId=12#

(of misschien wel als mid-hoorn)
http://daanveilingen.nl/Item.aspx?ItemI ... egoryId=12#
Hij laat (vooralsnog) niets bouwen. Hij verkoopt enkel overstock. Hij had een EE vriendje die enorm mooie spullen bouwt, maar die is voor zichzelf begonnen wegens een meningsverschil ($). Over zijn service ben ook ik goed te spreken, maar dat is een ander verhaal.Àadjo schreef:Het is m.i. niet zo dat Arjen slager en keurmeester is !Xander schreef:Ah, de QC Electrical Engineer die even later EE is.
Hij laat i.i.g. als EE mooie dingen bouwen daar en test ze als QC voordat ze worden verscheept.
QC of EE, wat telt is:
Positive Feedback: 100%
Feedback score: 390
-> tevreden klanten dus.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Mivoc AM80 subwoofer modules voor 49 Euro
Met iets optische schade.
http://www.speakertrade.com/details-eig ... e%20B-Ware
Met iets optische schade.
http://www.speakertrade.com/details-eig ... e%20B-Ware
Dempingmateriaal ... kussenvulling / poteetoos ... potaatoos
Klikkerdeklik
Let op de kleine lettertjes (datum)
Klikkerdeklik
Let op de kleine lettertjes (datum)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
b_force schreef:en is dat dan nog wel brandveilig, als ik een SDX15 met een dikke 800W voed?
![]()
![]()
Arno schreef:Ah joh, rook en vlammen uit je sub, da's juist het nieuwste op het gebied van HT.

Voor in de theelichthouder: http://www.hifi.nl/recensies/2646/Acous ... .test.html
Laatst gewijzigd door SARK op wo 17 jun 2009, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
250 VA 2x30VAC ringkerntrafos bij Baco army dump
voor € 15p/s bijv. voor UCD180, maar UCD400 kan er ook mee gevoed worden.
Belpa ringkerntransformator, primair:230 volt, kern:250Va, 2 x 30volt bij 4Amp per wikkeling, montage klaar, hoeft alleen nog een bout en moer bij, afm: 110 mm rond bij 57mm dik.
status: nieuw.
http://www.baco-army-goods.nl/product_1510.html
Belpa ringkerntransformator, primair:230 volt, kern:250Va, 2 x 30volt bij 4Amp per wikkeling, montage klaar, hoeft alleen nog een bout en moer bij, afm: 110 mm rond bij 57mm dik.
status: nieuw.
http://www.baco-army-goods.nl/product_1510.html
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
http://link.marktplaats.nl/263322033
extreem lekker subje mee te maken met 4 stuks!
(2 aan 2, impuls gecompenseerd)
extreem lekker subje mee te maken met 4 stuks!
(2 aan 2, impuls gecompenseerd)
