Mundorf AMT
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4782
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Mundorf AMT
Je ideeën lijken een beetje hier op:
http://www.troelsgravesen.dk/AT-SW.htm
Lijkt me een hele leuke optie.
http://www.troelsgravesen.dk/AT-SW.htm
Lijkt me een hele leuke optie.
Re: Mundorf AMT
Inderdaad, ik heb nu een paar Scanspeak Reference Plus speakers staan en die zijn naar mijn idee net even te groot voor de ruimte. Vandaar een monitor speaker, maar dan wel één van hoge kwaliteit. Een kleine vloerstaander met twee maal een 150mm unit aan weerszijde zou ook nog een optie zijn.
Re: Mundorf AMT
Nope,jouw speaker heeft gewoon geen mooi laag.
Een mooie gesloten laagsectie nemen lijkt me een prima keuze.
Een mooie gesloten laagsectie nemen lijkt me een prima keuze.
Re: Mundorf AMT
In feite gewoon de poort dicht maken.dre schreef:Nope,jouw speaker heeft gewoon geen mooi laag.
Een mooie gesloten laagsectie nemen lijkt me een prima keuze.
Re: Mundorf AMT
Hier staan ook nog wat opties.
http://www.lautsprechershop.de/index_hi ... amt_en.htm
http://www.lautsprechershop.de/index_hi ... amt_en.htm
Re: Mundorf AMT
Bedankt voor de tip.hannesie schreef:Hier staan ook nog wat opties.
http://www.lautsprechershop.de/index_hi ... amt_en.htm
Re: Mundorf AMT
Die AMT 1i, is dat niet de oude Mundorf 2510?hannesie schreef:Hier staan ook nog wat opties.
http://www.lautsprechershop.de/index_hi ... amt_en.htm
Re: Mundorf AMT
Zou zo maar kunnen, we hebben er eens naar gekeken een tijdje terug.
Kijk eens naar de metingen van beide, kan je haast op elkaar leggen, als ik de juiste heb gezien.
Kijk eens naar de metingen van beide, kan je haast op elkaar leggen, als ik de juiste heb gezien.
Re: Mundorf AMT
Ik heb even gekeken in een oud topic over de AMT van Audaphon, en daarin geeft JeroenD ook aan dat beide bijna identiek zijn.
Re: Mundorf AMT
Hoe zit het eigenlijk met de vervanging van het membraan van een AMT, is dit zelf te doen, of moet dit gebeuren bij de fabrikant?
Re: Mundorf AMT
Ga ik even doen.dre schreef:Geen idee.
Misschiien even en mailtje naar Eltim.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Mundorf AMT
Ik vond tijdens de eerste Battle of the TL, georganiseerd door Rumoh de speaker op deze foto: http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
geweldig klinken.
Als ik het budget had voor de AMT had ik deze al lang in de huiskamer staan.
geweldig klinken.
Als ik het budget had voor de AMT had ik deze al lang in de huiskamer staan.
Re: Mundorf AMT
Die klinken inderdaad heel lekker, is een combinatie van Mundorf en Audax.RobertD schreef:Ik vond tijdens de eerste Battle of the TL, georganiseerd door Rumoh de speaker op deze foto: http://forum.zelfbouwaudio.nl/download/ ... &mode=view
geweldig klinken.
Als ik het budget had voor de AMT had ik deze al lang in de huiskamer staan.
Re: Mundorf AMT
Die zien er inderdaad ook goed uithannesie schreef:
Re: Mundorf AMT
Heeft er iemand (luister)ervaring met de AMT 21CM 2.1?
of 1 van de andere kleinere varianten.
of 1 van de andere kleinere varianten.
