Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Mail verstuurd, goede invulling voor mijn eerste vakantiedag!
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Perfecte datum. Ik heb me zojuist opgegeven 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Deze vielen "buiten de boot", dus ik zet jullie maar vast op t lijstje met interesse in de volgende sessie:
- Motorfret
- salautom
- PieterH
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Helemaal goed!Henkjan schreef:Deze vielen "buiten de boot", dus ik zet jullie maar vast op t lijstje met interesse in de volgende sessie:
- Motorfret
- salautom
- PieterH
- Speakerland
- Ook commercieel actief
- Berichten: 144
- Lid geworden op: do 30 nov 2006, 15:15
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Tot nu toe hebben:
- Pappa Leo
- Robert D
- Okki
- Hans Pijper (hannesie denk ik)
- Coen van Dongen
- Maikbike
zich per email aangemeld.
Dus graag nog een bevestiging van:
- dre
- FR_Aad
- BertDB
Ruud Jansen
Speakerland
- Pappa Leo
- Robert D
- Okki
- Hans Pijper (hannesie denk ik)
- Coen van Dongen
- Maikbike
zich per email aangemeld.
Dus graag nog een bevestiging van:
- dre
- FR_Aad
- BertDB
Ruud Jansen
Speakerland
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Ik ben bezig.....
Maar er is nog wat wrijving.
Maar er is nog wat wrijving.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Klem in de deuropening?dre schreef:Ik ben bezig.....
Maar er is nog wat wrijving.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Aankomende periode is voor mij echt onmogelijk om iets concreets te plannen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
snappen we. maar na t seizoen weer wel? zal ik je dan op de interesselijst voor een volgende sessie zetten?bas focal m180 schreef:Aankomende periode is voor mij echt onmogelijk om iets concreets te plannen.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Houd rekening dat dat nog even (mag) duren wordt October Novenber?Henkjan schreef:snappen we. maar na t seizoen weer wel? zal ik je dan op de interesselijst voor een volgende sessie zetten?bas focal m180 schreef:Aankomende periode is voor mij echt onmogelijk om iets concreets te plannen.
Mazda 626 meeting helaas ook al moeten laten schieten, maar Breda pakken ze niet van me af.
- Speakerland
- Ook commercieel actief
- Berichten: 144
- Lid geworden op: do 30 nov 2006, 15:15
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Ik wacht nog steeds op de email bevestiging van:
- dre
- FR_Aad ---> heeft per PM bevestigd, moet nog even een mailtje sturen maar is op vakantie
- BertDB --> edit: heeft zich per mail aangemeld
Laat nog even duidelijk zijn, aanmelding is geen vrijblijvende aangelegenheid.
Ruud Jansen
Speakerland
- dre
- FR_Aad ---> heeft per PM bevestigd, moet nog even een mailtje sturen maar is op vakantie
- BertDB --> edit: heeft zich per mail aangemeld
Laat nog even duidelijk zijn, aanmelding is geen vrijblijvende aangelegenheid.
Ruud Jansen
Speakerland
Laatst gewijzigd door Speakerland op vr 20 jun 2014, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Het lijstje met interesse in de volgende sessie:
- Motorfret
- salautom
- PieterH
- bas focal m180 (mits later in de herfst)
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Ik meen te weten dat FR aad nu in Italie zit
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
zonet mail gestuurd naar Ruud;
Excuses voor de late reply, het is in de week niet altijd evident mee te volgen op het forum.
Excuses voor de late reply, het is in de week niet altijd evident mee te volgen op het forum.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Hij is idd op vakantiehannesie schreef:Ik meen te weten dat FR aad nu in Italie zit
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Zo te zien zit ie met een koud roseetje op een terasje:Henkjan schreef:Hij is idd op vakantiehannesie schreef:Ik meen te weten dat FR aad nu in Italie zit
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/171
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Heb me zojuist ook aangemeld bij Ruud.
Als de groep te groot wordt dan teken ik in voor het najaar.
Als de groep te groot wordt dan teken ik in voor het najaar.
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Als er in het najaar wat georganiseerd wordt dan heb ik misschien ook wel interesse...
Re: Workshop meten en filter ontwerpen? animo check..
Sterker nog; ik heb toevallig wel een voorbeeldproject in aanbouw.PAD schreef:Heb me zojuist ook aangemeld bij Ruud.
Als de groep te groot wordt dan teken ik in voor het najaar.
Deze zou ik in kunnen brengen als er niet al een ander project gekozen is.
Maar ik pas me gevoegzaam aan aan de wensen van de groep en welk project als het meest geschikt wordt gekozen.
Ik heb een Eton7-372/32Hex bas/middriver in een (lelijke) proefkast BR ca 30 liter. Dit is wel een wat oudere driver die niet meer geleverd wordt. Ik weet niet of dat bezwaarlijk is.
Deze zou ik willen combineren met de Visaton B80 breedbander. Die is wel vers van de pers. De driver is gemonteerd in een proefbehuizing van ca 4 liter.
Dan hebben we het dus over een 2 wegsysteem met een laag overnamepunt voor de B80.
Is dit iets..?
