Mix & Match
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Over 2 weekjes staat nog steeds in de planning.
Arno heeft zaterdag fineer langs gebracht dus dat kan ook gelijk er op
Voor de overige speakers wacht ik nog op 3 spoeltjes, de waren niet meer op voorraad en komen als het goed is deze week binnen.
Deze week ook een receiver bestellen/halen, zit alleen behoorlijk te twijfelen. Of het wordt een Yamaha Z7 of een Onkyo 886. De Z7 is een super mooie receiver, de 886 ook maar dat is een pre/pro....
Arno heeft zaterdag fineer langs gebracht dus dat kan ook gelijk er op
Voor de overige speakers wacht ik nog op 3 spoeltjes, de waren niet meer op voorraad en komen als het goed is deze week binnen.
Deze week ook een receiver bestellen/halen, zit alleen behoorlijk te twijfelen. Of het wordt een Yamaha Z7 of een Onkyo 886. De Z7 is een super mooie receiver, de 886 ook maar dat is een pre/pro....
Ik was inderdaad zaterdag bij Amanda, en toen heb ik naar de speakers mogen luisteren. Ik moet zeggen dat ze erg goed klinken. Lekkere droge, strakke bas, en een mooi mild hoog. Ze gaan ook behoorlijk laag, en ik denk dat ze heel goed op de subs gaan aansluiten.
Met dat plasmascherm erbij, van 100 inch ofzo
, wordt het daar vast lekker filmpies kijken
(Je moet dan wel bij een ijsbeer of een aap op schoot durven). 
Met dat plasmascherm erbij, van 100 inch ofzo
Ik denk dat de Z7 hypex eindversterkerking niet eens weet te benaderen qua kwaliteitamanda schreef:Over 2 weekjes staat nog steeds in de planning.
Arno heeft zaterdag fineer langs gebracht dus dat kan ook gelijk er op![]()
Voor de overige speakers wacht ik nog op 3 spoeltjes, de waren niet meer op voorraad en komen als het goed is deze week binnen.
Deze week ook een receiver bestellen/halen, zit alleen behoorlijk te twijfelen. Of het wordt een Yamaha Z7 of een Onkyo 886. De Z7 is een super mooie receiver, de 886 ook maar dat is een pre/pro....
Ik heb hier een Denon A10se vergeleken met de UCD en dat is echt een wereld van verschil..
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
..... tja beesten.........
Vanochtend een bestelling geplaatst via ebay.
De pond staat zwak tov de euro waardoor het wel erg interessant werd om een Rotel pre/pro te kopen, uiteindelijk goedkoper dan waar ik de Onkyo 886 in Duitsland voor kon kopen.
Het model is de RSP-1570
Enige nadeel is dat er geen inmeetsysteem opzit maar uiteraard wel genoeg instelmogelijkheden en ondersteunt de nieuwste HD geluidsformaten.
Vanochtend een bestelling geplaatst via ebay.
De pond staat zwak tov de euro waardoor het wel erg interessant werd om een Rotel pre/pro te kopen, uiteindelijk goedkoper dan waar ik de Onkyo 886 in Duitsland voor kon kopen.
Het model is de RSP-1570
Enige nadeel is dat er geen inmeetsysteem opzit maar uiteraard wel genoeg instelmogelijkheden en ondersteunt de nieuwste HD geluidsformaten.
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Een kleine update....
De subwoofer kubusjes (4) had Arno al voor me in elkaar gezet. Gisteren en vandaag de bracing er in gezet en de 1e baffle erin gelijmd, achterkanten ook gefineerd.
Nog te doen aan de kubusjes:
Verder fineren en de 2e baffle zwart spuiten.
De 2e baffle wordt er later op geschroefd/gelijmd net zoals de frontjes van de partsexpress kastjes.
Verwacht dat komende week de kubsjes klaar zijn.
Nu wacht ik nog op 3 spoeltjes voor de filters van de 2weg kastjes, deze zijn nog niet op voorraad....
Hoop ook komende week de Rotel receiver binnen te krijgen.
De subwoofer kubusjes (4) had Arno al voor me in elkaar gezet. Gisteren en vandaag de bracing er in gezet en de 1e baffle erin gelijmd, achterkanten ook gefineerd.
Nog te doen aan de kubusjes:
Verder fineren en de 2e baffle zwart spuiten.
De 2e baffle wordt er later op geschroefd/gelijmd net zoals de frontjes van de partsexpress kastjes.
Verwacht dat komende week de kubsjes klaar zijn.
Nu wacht ik nog op 3 spoeltjes voor de filters van de 2weg kastjes, deze zijn nog niet op voorraad....
Hoop ook komende week de Rotel receiver binnen te krijgen.
