Walt schreef:Hallo Bas,
Juist de Mundorf AMT tweeter en de AT mid en AT laagunits zijn dynamisch erg sterk. Ik heb er ook voldoende power op staan, de Lindemann 2x160W versterker op het mid/hoog en 4x250W aan Hypex klasse D op het laag.
@ds23man: dat zou pas echt 3D weergave zijn, maar dat lukt alleen met die Bybees van 280 euro per stuk denk ik..![]()
Groetjes Walter
Dynamiek sprongen hoeven niet alleen van zacht naar heel luid ik doel op de hele kleine nuances duidelijk weergeven niet in toon hoogte maar in dynamiek verschil , vergelijk het maar met audyn cap plus vs mundorf olie/goud .Echte hifi klank is zeer zeker ook het weergeven van realistische dynamiek sprongen hoe klein dan ook
De een klinkt realistiser in weergave de ander in dynamiek verschillen.
De een klinkt als trompet de ander knalt als trompet.
(geluid is moeilijk te omschrijfen)
Zoiets als speakers van DS23 nagenoeg perfect in weergave.
Die B&G's zijn in mijn ogen de beste maar meest waardeloze speakers die er zijn (betaalbaar)
Waarom de beste in mijn ogen , klinken echt geweldig.
Waarom waardeloos in mijn ogen, kan ik onmogenlijk goed plaatsen in mijn kamer.
