Zaterdag 4 oktober 2014 !!
De 9 de Zelf-Bouw-Audio luisterdag van het Noorden te Beetsterzwaag

de bedenkers

van dit gebeuren : Richard, Sietse en Ytzen
Voor Luisterschema en apparatuur zie bericht nr. 3 van dit topic !
Vorig jaar hebben we hoofdzakelijk naar streaming audio geluisterd
misschien moeten we dit jaar wat meer naar cd's en misschien ook lp's luisteren
De liefhebbers / deelnemers zijn:
1: Henkjan neemt mee: CD speler , streaming media SB Touch en amp Ncore speakers Nescio's (Verloting !!!!)
2: FR_Aad
3: Zweitse neemt mee: Ciare monitor speakers,LM4780 eindversterker, Marsh p2000b voorversterker, AMC CD speler
4: Rudy neemt mee: versterkerset en speakers : ML TL "Sylphe misschien nog meer leuks ?
5: hannesie neemt mee: DAC, Class D met Raspbarry?
6: Wouter neemt mee: Splitted TL geeft uitleg ongelijke TL resonators !!!!!
7: carbon
8: dre neemt mee: speakers preview Project 09 ???
9: buizenbuzz
10: Ovni neemt mee: speakers Small Open Baffle analoog en Draaitafel en eigen versterker
11: Barry 2001
12: dubber neemt mee: ???
13: Dalojan neemt mee: speakers TL met Visaton AL170 en Audax TW034X0 mini DSP met 4 kanaalsamp
14: rjmulder
15: AatV
16: pvanlingen
17: Kappa7
18: cool neemt mee: ????
19: RobertD neemt mee: ???
20: pappaleo
21: democles
22: janamo63 ??
23: corto maltese
24: mtraxx neemt mee: speakers Parure MKII
25: Ivo
26:
27:
30: Sietze ??
31:Richard neemt mee: Bryston set als backup
33: Weidok
afgemeld:
Pjotr
HoMeR
molekuul
LOCATIE : Beetsterzwaag "Ons Huis"
Hoofdstraat 79
(ingang aan achterkant alleen laden en lossen !!! )
KOSTEN:
ca. 50 euro huur zaal gedeeld door het aantal deelnemers
om ca 10.00 uur koffie/ thee met cake (wellicht zelfbouw cake ?

)
.......... 1,20 euro direkt afrekenen met de bediening !!!
..........
...........De rest van de dag graag zelf je drinken afrekenen!!!
...........koffie/ fris 1 euro
...........bier 1,20 euro
De Lunch:
Iedereen moet zelf een broodje en ander drinken meenemen o.i.d
TIJDEN: Luisteren van ca 10.00 tot 16.30 uur.
Begin van de dag om ca. 09:00 tot 11.00 uur lossen, opbouwen en inrichten
Einde van de dag om a. 16.30-17.00 uur afsluiten, inladen en opruimen.
voor het hek links is de (achter)ingang
dus alleen voor laden en lossen
O ja nog even dit:
Wie wil wat meenemen om te laten horen ?
linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze hier wel neer ok(weidok) 
Hier is het :
"Ons Huis"
Hoofdstraat 79
Beetsterzwaag
kijk hier
http://www.euterpe-beetsterzwaag.nl/?page_id=66