Ik weet dat hij ook in Groesbeek was, John heeft aan gegeven dat wel voor een deel te willen doen, als er dan een stuk zelfwerkzaamheid in kan zitten.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 4#p1687924
Lekker pielen en in de fout gaan leer je ook veel van, (zegt een oud docent)
Met trial and error de dag met elkaar doen, en dan leren van elkaar.
Hoe heb je dat nu gedaan? enz.
