voorbeeldige service van MOUSER
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- ronnydepony
voorbeeldige service van MOUSER
heb een bestelling geplaatst bij Mouser gisteren en om de één of andere reden zijn er plotseling 50 Dale weerstanden bijgevoegd bij mijn bestelling. Prijs een kleine 90€.
had direct een mail teruggestuurd en vandaag pas antwoord gekregen dat de bestelling reeds is verzonden en dat ik deze weerstanden wel degelijk heb besteld, wat zeker niet waar is.
van service gesproken
had direct een mail teruggestuurd en vandaag pas antwoord gekregen dat de bestelling reeds is verzonden en dat ik deze weerstanden wel degelijk heb besteld, wat zeker niet waar is.
van service gesproken
Laatst gewijzigd door ronnydepony op di 01 jul 2014, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: probleem met MOUSER
Ik ken veel bedrijven met slechte service, die van mouser daarentegen ervaar ik als uitstekend.
Heb je wel goed gecheckt wat er in de bestellijst stond en het eindbedrag gecontroleerd voor je de order bevestigde?
Er is overigens een Nederlands telefoonnummer en mijn ervaring is dat ze daar erg behulpzaam zijn.
Er is overigens een Nederlands telefoonnummer en mijn ervaring is dat ze daar erg behulpzaam zijn.
- ronnydepony
da's het rare aan heel de situatie, mijn bestelling was ongeveer 90€ , alles gecheckt, betaald en krijg ik een bevestigingsemail met die weerstanden erbij.
ik hoop dat ik ze mag terugsturen.
ik hoop dat ik ze mag terugsturen.
- ronnydepony
had een project gemaakt, 22 items, nu heb ik er plotseling 23.
en wat zou ik moeten doen met 50 weerstanden van dezelfde waarde in mijn buizenversterker.
en wat zou ik moeten doen met 50 weerstanden van dezelfde waarde in mijn buizenversterker.
Je hebt 7 werkdagen bedenktijd. Gelukkig zijn weerstanden niet het duurste om te verzenden.
Ronny,
Ik heb ook eens hetzelfde meegemaakt en dit kwam door dat ik een project had aangemaakt direct gebeld naar Mouser Eindhoven en ze hebben direct de het probleem opgelost en de bestelling aangepast.Nog iets belangrijk laat je refund niet op uw rekening zetten maar vraag om een kortings bon.Waarom,ik had 25 Euro teveel betaald door de vermeerdering van stuks en mijn bank(Fortis) rekende zomaar eventjes een dikke 6 euro voor die terugstorting.
Ik heb ook eens hetzelfde meegemaakt en dit kwam door dat ik een project had aangemaakt direct gebeld naar Mouser Eindhoven en ze hebben direct de het probleem opgelost en de bestelling aangepast.Nog iets belangrijk laat je refund niet op uw rekening zetten maar vraag om een kortings bon.Waarom,ik had 25 Euro teveel betaald door de vermeerdering van stuks en mijn bank(Fortis) rekende zomaar eventjes een dikke 6 euro voor die terugstorting.
Dit is dus ook mijn bevinding en het probleem was direct opgelost.Zels toen ik bij mijn laatste bestelling te weinig geleverd kreeg van een bepaald component hebben ze na telefonisch contact direct de ontbrekende onderdelen opgestuurd.Top service als je het mij vraagt.Pjotr schreef:Heb je wel goed gecheckt wat er in de bestellijst stond en het eindbedrag gecontroleerd voor je de order bevestigde?
- ronnydepony
Probleem was dat ik de bestelling buiten de kantooruren had geplaatst.
Konden ze het niet meer verhelpen in Nederland.
Mouser is wel heel rap in het doorsturen van hun bestellingen.
Wat die korting bon betreft; ik vrees dat mijn zelfbouw door de vroegere reeds aangehaalde problemen tot deze versterker zal blijven en ik nooit meer zal hoeven, moeten bestellen bij Mouser.
Konden ze het niet meer verhelpen in Nederland.
Mouser is wel heel rap in het doorsturen van hun bestellingen.
Wat die korting bon betreft; ik vrees dat mijn zelfbouw door de vroegere reeds aangehaalde problemen tot deze versterker zal blijven en ik nooit meer zal hoeven, moeten bestellen bij Mouser.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Mouser is een van de weinige webshops waar niets verloren gaat van wat je aan het winkelwagentje toevoegt.
Afgelopen week keek ik of een AD-converter nog verkrijgbaar was, en ik plaatste het IC in het winkelwagentje om de totale kosten te bekijken. Méér dan €180,- ! Oorzaak: ik misbruik winkelwagentjes als bladwijzer om snel terug te vinden wat ik eerder zocht. Enkele jaren terug deed ik dat ook bij Mouser, dus nu zat het winkelwagentje nog vol. Betreffend IC was zelfs 6x aanwezig.
Afgelopen week keek ik of een AD-converter nog verkrijgbaar was, en ik plaatste het IC in het winkelwagentje om de totale kosten te bekijken. Méér dan €180,- ! Oorzaak: ik misbruik winkelwagentjes als bladwijzer om snel terug te vinden wat ik eerder zocht. Enkele jaren terug deed ik dat ook bij Mouser, dus nu zat het winkelwagentje nog vol. Betreffend IC was zelfs 6x aanwezig.
- ronnydepony
het begint er goed uit te zien.
mag de weerstanden terugsturen, maar wel op eigen kosten.
blijven erbij dat het mijn fout is.
mag de weerstanden terugsturen, maar wel op eigen kosten.
blijven erbij dat het mijn fout is.
Marp schreef:Mouser is een van de weinige webshops waar niets verloren gaat van wat je aan het winkelwagentje toevoegt.
Was dat per stuk, of per 6, die AD converter ?
- ronnydepony
en ondertussen is het geld teruggestort, dus goede service van Mouser 
Mooi, misschien kun je het topic een andere titel geven? Nadeel van fora is dat negatieve publiciteit tot het einde der dagen blijft bestaan..
- ronnydepony