Interview Bruno P
Moderator: Beheerdersteam
Re: Interview Bruno P
Wel leuk om te lezen, en Bruno was al in augustus 2012 al eens bij de AVMN met de Mola-Mola.
Dac was hij mee bezig, en aan de onderzijde was er veel rood licht van de Ledjes.
Dac was hij mee bezig, en aan de onderzijde was er veel rood licht van de Ledjes.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Alle XLR's zitten op de kop!hannesie schreef:Wel leuk om te lezen, en Bruno was al in augustus 2012 al eens bij de AVMN met de Mola-Mola.
Dac was hij mee bezig, en aan de onderzijde was er veel rood licht van de Ledjes.![]()
Gezien de bouwwijze denk ik toch van niet. Zal wel dezelfde filosofie zijn als waarom de NCores er als rijstwafels uitzienZweitse schreef:Of hij ligt gewoon op zijn kop
Zal wel een batch zijn voor de Australische markt.ds23man schreef:Alle XLR's zitten op de kop!![]()
![]()
groet,
Aat
Met de soldeerpinnen die kant uit
en de print met de soldeerzijde boven ...
voelt 't een beetje vakantie
,
aan de buitenkant
Anne
voelt 't een beetje vakantie
aan de buitenkant
Anne
Het is wel bijzonder dat jullie op een prototype zoveel commentaar hebben, hij is nog gewoon in ontwikkeling en is alleen door hem in gebruik, en hij weet dus wel wat hij er aan kan hangen, en waar.
Aan de voorzijde waren ook geen duidelijke kanaal symbolen.
Daarnaast heb ik wel eerder de lipjes van de XLR aan de onderzijde gezien bij kant en klare producten, kan soms wel makkelijk zijn bij het ontkoppelen van de kabels.
Die eindtrappen klonken dus wel erg goed in de combinatie.
Aan de voorzijde waren ook geen duidelijke kanaal symbolen.
Daarnaast heb ik wel eerder de lipjes van de XLR aan de onderzijde gezien bij kant en klare producten, kan soms wel makkelijk zijn bij het ontkoppelen van de kabels.
Die eindtrappen klonken dus wel erg goed in de combinatie.