Cornerhoorns bij mij thuis! Dat lijkt me wel wat. Hoef ik in ieder geval niet meer te sjouwen!ds23man schreef:Dan maar een luisterdag bij Harry thuis!
Mijn set in de woonkamer, een tweede in de slaapkamer, een derde in de kluskamer en voor de avonturiers een in de badkamer.
Gerard, ga maar snel op de fitness, want ik woon op de 4e verdieping, en heb geen lift
Kan Jan Anke meenemen met de hond.
Maar alle gekheid op een stokje, mijn mooie cornerwoofers gaan nog een jaartje mee. Ik ben er erg trots op, en er zit nog heel veel tweak potentie in.
(lobing introduceren, elektrisch boosten). En het klonk ook wel lekker toen ze naast de mids stonden bij de muziekfilm.
Gr. Harry
