Komt helemaal goed. We kijken morgenvroeg even waar we je systeem opzetten. Ik heb een flauw vermoeden dat het wel wat kubieke meters kan gebruiken??? Die hebben we daar. Ik zorg voor de ruimtes, jullie voor de rest.
Wel altijd zaak dat er voldoende kabels, verdeeldozen, dempingsmaterialen en muziek wordt meegenomen.
Ik blijf de hele avond online zodat jullie vragen kunnen stellen. ga dadelijk nog wel ff een filmpje kijken dus ben er ff 2 uur tussenuit mogelijk.
