JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Goed nieuws mannen, de Ultrazooom 2014 Tour Trailer is geladen. Het was nog spannend, de organisatie wilde de blauwe M&M's er niet uitsorteren...... 
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Geeft niet, als je maar op blauw ijs trakteertds23man schreef:Goed nieuws mannen, de Ultrazooom 2014 Tour Trailer is geladen. Het was nog spannend, de organisatie wilde de blauwe M&M's er niet uitsorteren......
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
blauw dit, blauw dat. jullie zijn een maand te vroeg
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
op de valreep spelensklaar.
Als de zon morgen straalt kom ik met de fiets en breng de hele set mee.
tot morgen ...
Als de zon morgen straalt kom ik met de fiets en breng de hele set mee.
tot morgen ...
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
of een hele kleine set, of een hele grote (bak)fiets ! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Volgens mij heeft ie een paar oordopjes gedraaid! 
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Is dat met de rookpauze's meegerekend ?ds23man schreef:3 uur......
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
jawaddedaddeds23man schreef:3 uur......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Die compenseer ik met mijn rechtervoet...........ray5150 schreef:Is dat met de rookpauze's meegerekend ?ds23man schreef:3 uur......
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Que dites-vous?Muug schreef:jawaddedaddeds23man schreef:3 uur......
Ja, Nederland is een stuk groter dan men vaak denkt...
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Maar je gaat toch niet naar Vlissingen ? 
Eenum-Breda is 275 km...
Eenum-Breda is 275 km...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Maar onze organisator schittert door afwezigheid, gaat het morgen eigenlijk wel door?

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Die staat pizza's in Dominoreepjes te snijden. Ze moeten er speciaal voor Walt als friet uitziends23man schreef:Maar onze organisator schittert door afwezigheid, gaat het morgen eigenlijk wel door?![]()
![]()
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Hij is er anders wel, hoor.ds23man schreef:Maar onze organisator schittert door afwezigheid, gaat het morgen eigenlijk wel door?![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Dan mag ie ze wel invriezen, Walt kwam toch niet? Iets te druk met het ontwerpen van een deurkruk voor een havenkraan......Pjotr schreef:Die staat pizza's in Dominoreepjes te snijden. Ze moeten er speciaal voor Walt als friet uitziends23man schreef:Maar onze organisator schittert door afwezigheid, gaat het morgen eigenlijk wel door?![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
En weer weg ook.....ray5150 schreef:Hij is er anders wel, hoor.ds23man schreef:Maar onze organisator schittert door afwezigheid, gaat het morgen eigenlijk wel door?![]()
![]()
