Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Ik kom samen met mijn broer, is hier aangemeld onder de naam Mk2k. 
-
Audionootje
- Berichten: 2
- Lid geworden op: vr 17 mei 2013, 22:35
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Bij deze wil ik me inschrijven voor de luisterdag.
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Iets te enthousiast geweest. Ik kan zaterdag echt helaas niet...
Hopelijk een volgende keer. Hoe vaak zijn er dit soort dagen?
Hopelijk een volgende keer. Hoe vaak zijn er dit soort dagen?
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Een keer of 4,5 per jaar.
Friesland in het najaar, Groesbeek rond de kerst, Almelo/Enschede in het voorjaar, Alphen a/d rijn rond dezelfde tijd.
Friesland in het najaar, Groesbeek rond de kerst, Almelo/Enschede in het voorjaar, Alphen a/d rijn rond dezelfde tijd.
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Dank je Ray,
Dan zijn er ook een paar meer in mijn buurt, dat scheelt weer.
Fijne dag gewenst daar in Breda!
Dan zijn er ook een paar meer in mijn buurt, dat scheelt weer.
Fijne dag gewenst daar in Breda!
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Bij deze wil ik iedereen heel veel plezier toewensen bij de luisterdag in Breda.
Kan er zelf helaas niet bij zijn maar ik ben benieuwd naar de foto's en de ervaringen .
Kan er zelf helaas niet bij zijn maar ik ben benieuwd naar de foto's en de ervaringen .
- mistercountach
- Berichten: 28
- Lid geworden op: za 29 jan 2011, 14:55
- mistercountach
- Berichten: 28
- Lid geworden op: za 29 jan 2011, 14:55
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Daar kom ik de straat niet mee uit,de straat is een half jaar geleden open gebroken,en er na provisorisch dicht gemaakt,ik zit steeds met me andere auto met me kop tegen het dak

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Ik sta ook in de startblokken. Even wachten tot moeders de vrouw klaar is met de kleine meid en haar handen weer vrij heeft 
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Ik kan helaas niet. Zware nacht gehad met de kleine, zelf moe en moeders moe, dus we gaan de taken even netjes verdelen.
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei
Hoezo? Heeft ze je moeten aanduwen ??avdboom schreef:Ik sta ook in de startblokken. Even wachten tot moeders de vrouw klaar is met de kleine meid en haar handen weer vrij heeft
