Seas W15 CH001 Excel

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
RobT
Berichten: 151
Lid geworden op: vr 29 jul 2005, 18:13
Locatie: Deventer

Seas W15 CH001 Excel

Bericht door RobT »

Zie ik deze units voor 1 euro aangeboden op Ebay, da's wel erg goedkoop. Ik vertrouw het zowat niet. Wat denken jullie daarvan?

Rob :shock:
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Bericht door vigier »

Dan gaan ze niet voor 1 euro weg, maar is dat het openings bod. Waarschijnlijk wordt er pas in de laatste 5 minuten voor sluitingstijd geboden...

Groet
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

maar als je mazzel hebt kan je ze voor weinig krijgen. volgen dus en kort voor sluiting bieden wat je er voor overhebt
RobT
Berichten: 151
Lid geworden op: vr 29 jul 2005, 18:13
Locatie: Deventer

Bericht door RobT »

Okee, ik ga het eens volgen, maar je moet dus wel erg snel zijn op het eind.
Bedankt voor jullie reacties.
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

RobT schreef:
Okee, ik ga het eens volgen, maar je moet dus wel erg snel zijn op het eind.
Bedankt voor jullie reacties.
Yep, Gewoon tot de laatste 30 seconden wachten, en dan idd goed opletten wat er allemaal gebeurt :P
Gebruikersavatar
telefunken
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 21:39
Locatie: Poortugaal

Re: Seas W15 CH001 Excel

Bericht door telefunken »

RobT schreef:
Zie ik deze units voor 1 euro aangeboden op Ebay, da's wel erg goedkoop. Ik vertrouw het zowat niet. Wat denken jullie daarvan?

Rob :shock:
ik heb even nagekeken op ebay.
ik koop al 2 jaar via ebay spullen,maar deze gast vertrouw ik niet.
ik kan bij die gast niet zien wie er bied en de 2 andere spiekers die hij verkoop kom ik niet bij.
ook wat hij al in het verleden heeft verkocht kan ik niet naar kijken(en dit is toch echt de eerste keer dat ik daar last van heb)
en vaak als je kunt bieden dan is er al overboden,ik ga ervan uit dat dit dan dezelfde persoon is onder een andere naam.
Plaats reactie