Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Als een Belg welkom is, kom ik graag een keer luisteren. Heb nog veel te leren
Lijkt me super interessant, ik kijk er naar uit.
Breng mogelijks iemand mee die veel weet van buizen/transfo's/chokes, elektronica tout court (maar die moet nog even uitzoeken of die zich kan vrijmaken)...
Ik wil ook graag komen. Hangt er even vanaf hoe rustig de kleine dan is en of ik mijn vrouw in het weekend bruut alleen achter wil laten (ik werk natuurlijk en zij zit de hele week te wachten op afleiding...).
Goed, veel gewikt en gewogen, dan toch een beslissing: ik kom. Zijn er nog Vlamingen die gaan? Kunnen we ev. carpooling doen. Breng ik dat DAC-deksel mee?
Wordt de lijst met inschrijvingen en luisterstints nog ge-updated?
De badges, wordt daar de avatar mee op afgedrukt = misschien handig voor de nieuwelingen om wat linken te leggen...
ik hou me echt niet bezig met het van buiten leren van avatars ... Bovendien zijn avatars vluchtiger dan de nickname. Maar de badge zou best zowel de nickname als de échte voornaam mogen bevatten. Kwestie van iemand "normaal" te kunnen aanspreken. We zijn geen Trekkies eh.
Ik zal je maar uit de droom helpen, je krijgt een viltstift overhandigd, daarmee mag je je nickname op een stikkertje schrijven en op je trui/shirt/hemd plakken...
Heb de deelnemerslijst maar weer eens ge-update
Druk druk mannen, net gisteren de kelder uitgepuint, gedoe met de opleiding zucht...blijft aan de gang.
Dit soort dagjes zijn natuurlijk ideaal om even de boel de boe te laten
Oja: geen 3-d prints, vinculum heeft het volgens mij ook BIJZONDER druk emt zijn 3-d business, ga hem daar niet mee storen.
Voor de dromers: kijk ray zijn reply
Staat al wel in de agenda, maar aangezien ik momenteel ook van week tot week leef weet ik nog niet zeker of ik kom... blijft een eindje rijden natuurlijk...
En helaas, ik krijg niet vrij komende zaterdag. Ik wens diegenen die wel gaan veel plezier toe, en hopelijk tot een volgende keer...