JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Did I miss something ?ds23man schreef:Denk al, wie krijgt het voorelkaar om op precies 8 uur ( 4 mei dodenherdenking, 2 minuten stilte) een post te plaatsen.BertDB schreef:zeker weten !
Persoonlijk vind ik dat een erg mooie versterker..![]()
Jawel, een BELG!!!!!!
edit: wikipedia_mijn_vriend woops
@ Raymond
Nou nog niet echt.. ik heb mijn woonplaats reeds provisoir aangepast maar momenteel staat er enkel een ruwbouw..
't is het idee dat telt hé
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Goed, ik breng mee:Muug schreef:Ik kan wel mijn HKDAC-deksel meenemen. Sleur ik de Annastasia ook mee? Zou daar interesse voor bestaan?
- HKDAC-deksel
- Annastasia push-pull buizenamp
- één of twee sets zilveren interlinks van avdboom, gemaakt naar een ontwerp van Audio Creative
- DAC-behuizing LM3 (om te verkopen)
Verder kan ik wel nog wat coax-interlinks meebrengen en wat stroomdraden, maar ik breng GEEN luidsprekers of bron mee.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Kijk je svp uit met die deksel, 220V open en bloot? Is openbare ruimte daar.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
je hebt gelijk, ik zal de erbij horende doos meebrengen
(of anders laat ik 'm gewoon in de wagen)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
ray5150 schreef:Dan heet het een auto-DAC...![]()
Clown met ADHD?????
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Zo, duurde het 3 dagen voordat dat was doorgedrongen ? 
Herstel, ontspoorde clown met ADHD.
Herstel, ontspoorde clown met ADHD.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Pas maar op met een auto die dakt .ray5150 schreef:Dan heet het een auto-DAC...![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Vandaar die 10.000+ posts........ray5150 schreef:Zo, duurde het 3 dagen voordat dat was doorgedrongen ?
Herstel, ontspoorde clown met ADHD.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Systeem is vandaag na jaren weer eens nagemeten. Met de laatste inzichten en ervaring het filter voor de monitor gewijzigd naar elektrisch eerste orde, akoestisch tweede orde, kantelpunt 2500Hz. Het beoogde kantelpunt van 150Hz met de woofer gaat perfect. nanoDIGI gecombineerd met twee hoogwaardige DACs ook erg mooi. Ik heb er al flink zin in, want deze oude beestjes spelen heel erg fijn en het concept is zo simpel.jeroen_d schreef:Het is een gesloten bas hoor in het oorspronkelijke systeem! Die zal ik tot 150Hz laten lopen, kan prima met die kleine behuizing en dan kunnen we lekker knallen met deze potente 3-weg.
@Wowly: ochtend zou kunnen, of middag maakt me niet uit. Ik weet ook niet hoe je het precies gaat indelen, maar meestal als je met luisterstints gaat werken dan zijn er per set meerdere sessies. Bij een van die sessies geef ik dan een mondelinge uitleg over de achtergrond van het systeem.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Heren, ik zoek nog een set die de orfeo's kan aansturen in de 1e luisterstint 2e ruimte
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Heb je dan alle versterkers en zo een plaatsje kunnen geven? Mijn Annastasia bvb ?Wowly schreef:Heren, ik zoek nog een set die de orfeo's kan aansturen in de 1e luisterstint 2e ruimte
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
daar wil ik mijn ESS Sabre gerust bijvoegen 
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Bedoel je voor motorfret zijn orfeo's.Wowly schreef:Heren, ik zoek nog een set die de orfeo's kan aansturen in de 1e luisterstint 2e ruimte
Jan, je word een dagje ouder
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ik wil mijn hybride wel weer meenemen eventueel met platen spelert maar die heb ik verwacht dat iedereen deze nu wel eens gezien heeft.Wowly schreef:Heren, ik zoek nog een set die de orfeo's kan aansturen in de 1e luisterstint 2e ruimte
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Hoogste tijd dus om iets nieuws te bouwen. 
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Dan denk ik meteen aan deze; http://youtu.be/RsMgIocbNPUmeanman64 schreef:Bedoel je voor motorfret zijn orfeo's.Wowly schreef:Heren, ik zoek nog een set die de orfeo's kan aansturen in de 1e luisterstint 2e ruimte
Jan, je word een dagje ouderhttp://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=20066
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Klopt de ideeën zijn er wel nu nog wat financiën dan ga ik weer los.ray5150 schreef:Hoogste tijd dus om iets nieuws te bouwen.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Laat me raden, iets met electronenbuizen erin. 
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Nope ik passray5150 schreef:Laat me raden, iets met electronenbuizen erin.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Tipje van de sluier dan.Kappa7 schreef:Nope ik passray5150 schreef:Laat me raden, iets met electronenbuizen erin.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
MM zelfs maar ook als MC te gebruiken met war aanpassingen.cool schreef:Interessant George, een mooie MC preamp
Dit is de Pearl2 van meneer Pass.
